AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:29 #21 Del Skrevet søndag kl 11:29 Jeg satte for halvannen uke siden, ingenting beveger seg om jeg prøver å rynke brynene (har kun satt i sinnarynken). Tar et par ganger i året og lar virkningen gå helt ut i mellom. Aldri hørt om en klinikk som ikke etterfyller om man er misfornøyd så bare ring og hør hvor lenge du skal vente før de ser på det. Anonymkode: 3293e...44f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:34 #22 Del Skrevet søndag kl 11:34 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Altså når jeg betaler 2500 kr for et område- å få fjernet sinnarynken mellom brynene. Og da ikke merker noen forskjell når jeg rynker brynene i speilet etter 14 dager. Har jeg blitt lurt eller er virkningen så ørliten at dette blir litt ‘keiserens nye klær’?🤔 Vet ikke helt hva jeg kunne forvente meg. Første gangen jeg prøver botox og er 43 år. Ville se litt mer opplagt ut på julebordet om en uke, men ser altså like morsk og bekymret ut i speilet. Fikk høre at jeg omtrent ikke skulle klare å rynke brynene lengre etter denne behandlingen. Noe jeg ønsket siden dette tross alt bare virker 2-3 mnd. Så tenkte musklene skulle få slappet av litt i vintersesongen🤭 Men da tok jeg altså feil. Er det normalt at det er så lite virkning hos noen etter botox injeksjon eller kan jeg klage og be om mer for å få virkning? Anonymkode: ba4e4...0be Det høres helt normalt om det er første gang og du har en dyp sinnarynke. Husk du må ta fillers i den for å glatte den ut. Botox glatter IKKE ut men blokkerer muskelen bare. Tar du botox i sinnarynken hver 12 uke vil du etterhvert oppleve den blir litt mindre dyp da muskelen blir slappere,men da må du ta noen ganger. Tar du først botox i den så fillers blir den glattere. Anonymkode: c4a83...929 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:53 #23 Del Skrevet søndag kl 11:53 Hvorfor sprøyte nervegift i kroppen når man kan fjerne rynker i pannen med ansiktsmassasje💁♀️ Anonymkode: 739ed...fb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:02 #24 Del Skrevet mandag kl 11:02 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hvorfor sprøyte nervegift i kroppen når man kan fjerne rynker i pannen med ansiktsmassasje💁♀️ Anonymkode: 739ed...fb7 Fordi hvis ansiktsmassasje hadde vært løsningen, så hadde dette for lengst vært allmennkunnskap og vi ville ikke hatt disse diskusjonene. Ansiktsmassasje kan faktisk føre til økt rynkedannelse. Anonymkode: e0aaa...28f 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:15 #25 Del Skrevet mandag kl 17:15 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Fordi hvis ansiktsmassasje hadde vært løsningen, så hadde dette for lengst vært allmennkunnskap og vi ville ikke hatt disse diskusjonene. Ansiktsmassasje kan faktisk føre til økt rynkedannelse. Anonymkode: e0aaa...28f Helt feil Anonymkode: 739ed...fb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:36 #26 Del Skrevet mandag kl 17:36 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Helt feil Anonymkode: 739ed...fb7 Skulle gjerne sett noen pålitelige kilder på dette. Anonymkode: a9913...c72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:45 #27 Del Skrevet mandag kl 17:45 Jeg får riktignok medisinsk botox for migrene men som en del av fullprotokoll settes det også på samme sted som for "sinnarynken" og det tar mellom 10 og 14 dager før man har full effekt, og hvis du kun har fått 3 stikk mellom brynene vil du fortsatt ha noe bevegelse ytterst og i resten av pannen. Anonymkode: 7ab94...99b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:46 #28 Del Skrevet mandag kl 19:46 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Helt feil Anonymkode: 739ed...fb7 https://amp.theguardian.com/fashion/2021/aug/22/heres-the-rub-facial-massage-can-have-benefits-but-not-for-your-skin Anonymkode: e0aaa...28f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:59 #29 Del Skrevet mandag kl 19:59 Vanlig med etterkontroll etter 2 uker hvis det er første gang du får satt botox eller du ikke har forventet effekt. (Full effekt kommer etter ca 2 uker) Men du må selv ta kontakt med klinikken om du ikke allerede avtalte etterkontroll i utgangspunktet. Anonymkode: bb65a...4c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:03 #30 Del Skrevet mandag kl 20:03 Det kan ta opp til 14 dager før det virker. Vi trenger ulik mengde, så her må de bare fylle på. Jeg får påfyll helt til det er bra resultat hver gang. Har du ikke brukt botox før har du nok kraftigere muskler, og trenger mer. Etterhvert vil du ha behov for mindre. Anonymkode: 9750c...007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 03:51 #31 Del Skrevet i går, 03:51 AnonymBruker skrev (På 24.11.2024 den 8.44): Mellom brynene må en del av oss ha stor dose, det du gjør er å ta kontakt med klinikken og få dem til å se på det. Er de seriøse fyller de på. Det har jeg måttet gjøre noen ganger. Det skal være nok til at muskelen er helt lammet, det blir ikke mulig å rynke sammen brynene. AnonymBruker skrev (På 24.11.2024 den 9.40): Har du prøvd å kontakte salongen? De stedene jeg har gått, så er ofte beskjeden at kom tilbake om et par uker om det er for lite eller du er misfornøyd, så setter de mer eventuelt Det er ikke uvanlig, noen over spør om hvorfor de ikke kontrollerer FØR man går fra stedet - det er jo fordi det ikke er mulig, for man ser ikke effekten før noen uker etterpå. Derfor har man gjerne en kontrolltime, eller de sier at du bare må kontakte dem når effekten setter inn om det er for lite e.l. Jeg ville prøvd meg på det først, bare kontakt dem og si du ikke ser noe særlig effekt. Sinnarynke er ofte litt vanskelig, er den dyp må man gjerne ha fillers i også. Men botox skal lamme musklene, gjør den ikke det så er de for lite eller satt feil. Det er definitivt ikke noe "keiserens nye klær", det fungerer absolutt, dette er vitenskap ikke humbug. Men som sagt, kan jo være for liten dose eller satt feil. Jeg ble spurt i forkant av injeksjonen om jeg ville ha sinnarynken helt lammet eller kunne bruke den litt. Jeg sa jeg ville ha den helt slått ut for å på sikt kanskje klare å dempe den permanent. Behandler sa da at hun nå ga meg maks dose og at det ikke var lov å sette mer enn det hun satte. Derfor jeg stusset ekstra her. Så da det nesten hadde gått 3 uker kontaktet jeg behandler igjen. Hun sa jeg kunne komme tilbake å fylle litt på. Måtte da betale litt for at det ikke skulle bli urettferdig for de andre som fikk mindre botox for samme pris. Synes alt i alt at dette høres lit rart ut. Særlig etter å sjekket her i tråden og på nett. Jeg tror hun må ha satt den litt feil. Eller mindre enn hun sa. Alle har jo litt ulik anatomi i ansiktet og hun virket litt uerfaren. Jeg kan kjenne det litt når jeg rynker brynene så litt virkning er det nok, men skulle nok vært helt lammet skjønner jeg nå. Jeg har ikke bestemt meg for om jeg skal fylle på eller ei. Føler øyenlokkene også har blitt litt tunge også, men det bli de lett om jeg har litt virus eller sovet litt feil eller mye. Så ikke godt å vite om det er en tilfeldighet. Anonymkode: ba4e4...0be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 03:58 #32 Del Skrevet i går, 03:58 AnonymBruker skrev (På 25.11.2024 den 21.03): Det kan ta opp til 14 dager før det virker. Vi trenger ulik mengde, så her må de bare fylle på. Jeg får påfyll helt til det er bra resultat hver gang. Har du ikke brukt botox før har du nok kraftigere muskler, og trenger mer. Etterhvert vil du ha behov for mindre. Anonymkode: 9750c...007 Hun mente nesten alle fikk god nok virkning av en dose i sinnarynken og sa at jeg fikk en ‘maks dose’ av hva som er lovlig å sette slik jeg skjønte det. Kanskje hun mente per omgang da. Men burde jeg krevd å ha sluppet å betale noe ved påfyll? Vet ikke om jeg er helt enig med henne i at det er urettferdig for dem som da bare trenger en dose forvsamme pris. De er jo de som er heldige som slipper enda en tur og mer gift innsprøytning! Anonymkode: ba4e4...0be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 04:22 #33 Del Skrevet i går, 04:22 AnonymBruker skrev (På 25.11.2024 den 21.03): Det kan ta opp til 14 dager før det virker. Vi trenger ulik mengde, så her må de bare fylle på. Jeg får påfyll helt til det er bra resultat hver gang. Har du ikke brukt botox før har du nok kraftigere muskler, og trenger mer. Etterhvert vil du ha behov for mindre. Anonymkode: 9750c...007 Hun mente nesten alle fikk god nok virkning av en dose i sinnarynken og sa at jeg fikk en ‘maks dose’ av hva som er lovlig å sette slik jeg skjønte det. Kanskje hun mente per omgang da. Men burde jeg krevd å ha sluppet å betale noe ved påfyll? Vet ikke om jeg er helt enig med henne i at det er urettferdig for dem som da bare trenger en dose forvsamme pris. De er jo de som er heldige som slipper enda en tur og mer gift innsprøytning! Anonymkode: ba4e4...0be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 04:23 #34 Del Skrevet i går, 04:23 Fighter83 skrev (På 24.11.2024 den 6.35): Kan ikke så mye om dette men høres ut som du ikke har fått stor nok mengde eller så er den ikke satt riktig. Kontrollsjekker ikke folka som setter dette at den fungerer der den skal virke FØR man går fra stedet? Vet ikke om de får sjekket det, når effekten inntreffer gradvis i løpet av de første to ukene etter injeksjon? Til TS: Jeg bruker ikke Botox selv, så har ikke erfaring, men i dette tilfellet ville jeg klaget til klinikken! Anonymkode: 3e630...6df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 04:25 #35 Del Skrevet i går, 04:25 AnonymBruker skrev (På 24.11.2024 den 12.34): Det høres helt normalt om det er første gang og du har en dyp sinnarynke. Husk du må ta fillers i den for å glatte den ut. Botox glatter IKKE ut men blokkerer muskelen bare. Tar du botox i sinnarynken hver 12 uke vil du etterhvert oppleve den blir litt mindre dyp da muskelen blir slappere,men da må du ta noen ganger. Tar du først botox i den så fillers blir den glattere. Anonymkode: c4a83...929 Fillers til 3000 kr i tillegg til 2500 kr for å bli kvitt en myserynke i noen måneder er helt uaktuelt😅 Anonymkode: ba4e4...0be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet i går, 04:27 #36 Del Skrevet i går, 04:27 Sist jeg satte Restylane for sinnarynken er sikkert 6 år siden. Dette plaget meg veldig. De sier at dette varer noen mnd. Det varer lengre. Har fortsatt ikke sinnarynke som i 20 -30 årene. Angrer ikke på det jeg har gjort. Så sint ut bestandig, uten å være sint. Men vet at Normann har meninger. Jeg bryr meg ikke om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 04:31 #37 Del Skrevet i går, 04:31 Helene skrev (1 minutt siden): Sist jeg satte Restylane for sinnarynken er sikkert 6 år siden. Dette plaget meg veldig. De sier at dette varer noen mnd. Det varer lengre. Har fortsatt ikke sinnarynke som i 20 -30 årene. Angrer ikke på det jeg har gjort. Så sint ut bestandig, uten å være sint. Men vet at Normann har meninger. Jeg bryr meg ikke om det. Restylane er l filler det? Høres ut som du har vært heldig med den, formede flest får jo rynken tilbake etter noen måneder. Men har også hørt mange sier sinnarynken er bedre og verre i ulike perioder i livet. Jeg har nok kraftigere må pga mye stress, dårlig søvn og mye hodepine. Anonymkode: ba4e4...0be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 04:33 #38 Del Skrevet i går, 04:33 Helene skrev (4 minutter siden): Sist jeg satte Restylane for sinnarynken er sikkert 6 år siden. Dette plaget meg veldig. De sier at dette varer noen mnd. Det varer lengre. Har fortsatt ikke sinnarynke som i 20 -30 årene. Angrer ikke på det jeg har gjort. Så sint ut bestandig, uten å være sint. Men vet at Normann har meninger. Jeg bryr meg ikke om det. Restylane er vel filler det? Høres ut som du har vært heldig med den, for de fleste får jo rynken tilbake etter noen måneder. Men har også hørt mange sier sinnarynken er bedre og verre i ulike perioder i livet. Jeg har nok kraftigere nå pga mye stress, dårlig søvn og mye hodepine. (Måtte skrive denne på ny pga så mye skrivefeil i den andre;) Anonymkode: ba4e4...0be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 04:35 #39 Del Skrevet i går, 04:35 AnonymBruker skrev (På 24.11.2024 den 12.29): Aldri hørt om en klinikk som ikke etterfyller om man er misfornøyd så bare ring og hør hvor lenge du skal vente før de ser på det. Jo hun fyller på, men jeg må da betale litt for det. Og hun sier det er for sent om det går mer enn 3 uker. Så har to dager på å bestemme meg. Anonymkode: ba4e4...0be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 04:36 #40 Del Skrevet i går, 04:36 AnonymBruker skrev (På 25.11.2024 den 21.03): Jeg får påfyll helt til det er bra resultat hver gang. Måtte du noen ganger få påfyll flere ganger før resultat? Anonymkode: ba4e4...0be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå