AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Altså når jeg betaler 2500 kr for et område- å få fjernet sinnarynken mellom brynene. Og da ikke merker noen forskjell når jeg rynker brynene i speilet etter 14 dager. Har jeg blitt lurt eller er virkningen så ørliten at dette blir litt ‘keiserens nye klær’?🤔 Vet ikke helt hva jeg kunne forvente meg. Første gangen jeg prøver botox og er 43 år. Ville se litt mer opplagt ut på julebordet om en uke, men ser altså like morsk og bekymret ut i speilet. Fikk høre at jeg omtrent ikke skulle klare å rynke brynene lengre etter denne behandlingen. Noe jeg ønsket siden dette tross alt bare virker 2-3 mnd. Så tenkte musklene skulle få slappet av litt i vintersesongen🤭 Men da tok jeg altså feil. Er det normalt at det er så lite virkning hos noen etter botox injeksjon eller kan jeg klage og be om mer for å få virkning? Anonymkode: ba4e4...0be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Kanskje du er resistent..? Anonymkode: 264b2...fdd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Kan ikke så mye om dette men høres ut som du ikke har fått stor nok mengde eller så er den ikke satt riktig. Kontrollsjekker ikke folka som setter dette at den fungerer der den skal virke FØR man går fra stedet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 minutter siden #4 Del Skrevet 4 minutter siden Har du ikke vært på kontroll time etter at du satt det? Anonymkode: a9913...c72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 minutter siden #5 Del Skrevet 3 minutter siden Fighter83 skrev (2 timer siden): Kan ikke så mye om dette men høres ut som du ikke har fått stor nok mengde eller så er den ikke satt riktig. Kontrollsjekker ikke folka som setter dette at den fungerer der den skal virke FØR man går fra stedet? Det tar ca 1 uke før botox virker fullt, så det er ikke mulig. Anonymkode: a9913...c72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå