AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Del Skrevet 8 timer siden Altså når jeg betaler 2500 kr for et område- å få fjernet sinnarynken mellom brynene. Og da ikke merker noen forskjell når jeg rynker brynene i speilet etter 14 dager. Har jeg blitt lurt eller er virkningen så ørliten at dette blir litt ‘keiserens nye klær’?🤔 Vet ikke helt hva jeg kunne forvente meg. Første gangen jeg prøver botox og er 43 år. Ville se litt mer opplagt ut på julebordet om en uke, men ser altså like morsk og bekymret ut i speilet. Fikk høre at jeg omtrent ikke skulle klare å rynke brynene lengre etter denne behandlingen. Noe jeg ønsket siden dette tross alt bare virker 2-3 mnd. Så tenkte musklene skulle få slappet av litt i vintersesongen🤭 Men da tok jeg altså feil. Er det normalt at det er så lite virkning hos noen etter botox injeksjon eller kan jeg klage og be om mer for å få virkning? Anonymkode: ba4e4...0be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Kanskje du er resistent..? Anonymkode: 264b2...fdd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Kan ikke så mye om dette men høres ut som du ikke har fått stor nok mengde eller så er den ikke satt riktig. Kontrollsjekker ikke folka som setter dette at den fungerer der den skal virke FØR man går fra stedet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31 minutter siden #4 Del Skrevet 31 minutter siden Har du ikke vært på kontroll time etter at du satt det? Anonymkode: a9913...c72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31 minutter siden #5 Del Skrevet 31 minutter siden Fighter83 skrev (2 timer siden): Kan ikke så mye om dette men høres ut som du ikke har fått stor nok mengde eller så er den ikke satt riktig. Kontrollsjekker ikke folka som setter dette at den fungerer der den skal virke FØR man går fra stedet? Det tar ca 1 uke før botox virker fullt, så det er ikke mulig. Anonymkode: a9913...c72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25 minutter siden #6 Del Skrevet 25 minutter siden Mellom brynene må en del av oss ha stor dose, det du gjør er å ta kontakt med klinikken og få dem til å se på det. Er de seriøse fyller de på. Det har jeg måttet gjøre noen ganger. Det skal være nok til at muskelen er helt lammet, det blir ikke mulig å rynke sammen brynene. Anonymkode: 87f59...ad2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24 minutter siden #7 Del Skrevet 24 minutter siden Du merker ikke full virkning før etter 2-3 uker. Men får du fortsatt til å myse og bevege panna da har du fått for lite. En annen ting, jeg begynte med sinnarynka mi for 10 år siden. Det tok mange behandlinger før den var helt glattet ut, sikkert over et år. Den ble mindre og mindre synlig, men det var virkelig ikke gjort over natta. Panna var følelsesløs og stiv som bare det, men tok tid før den ble glatt. Nå er den helt fullstendig glatt og rynkeløs. Nå etter så lang tid holder det at jeg tar Botox 2 x i året, i starten tok jeg 4. Anonymkode: 8939d...1be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 minutter siden #8 Del Skrevet 22 minutter siden Det bør du være glad for. Botox kan maltraktere det vakreste ansikt. Ingen har noensinne fått bedre utseende av det. Anonymkode: 92087...cc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 minutter siden #9 Del Skrevet 18 minutter siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det bør du være glad for. Botox kan maltraktere det vakreste ansikt. Ingen har noensinne fått bedre utseende av det. Anonymkode: 92087...cc6 Du vet ikke hva du snakker om. Du blander nok dem som bruker for mye og de som tar fillers, mens de fleste som bruker botox tar det ett-to steder for å se noe mer opplagt ut. Det ser du ikke i det hele tatt. Anonymkode: 87f59...ad2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 minutter siden #10 Del Skrevet 17 minutter siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du vet ikke hva du snakker om. Du blander nok dem som bruker for mye og de som tar fillers, mens de fleste som bruker botox tar det ett-to steder for å se noe mer opplagt ut. Det ser du ikke i det hele tatt. Anonymkode: 87f59...ad2 Hvis du ikke ser det i det hele tatt, hvorfor ta det da? Anonymkode: 63869...45c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 minutter siden #11 Del Skrevet 14 minutter siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du vet ikke hva du snakker om. Du blander nok dem som bruker for mye og de som tar fillers, mens de fleste som bruker botox tar det ett-to steder for å se noe mer opplagt ut. Det ser du ikke i det hele tatt. Anonymkode: 87f59...ad2 Nei, det ser ikke bra ut uansett. Absolutt alle ser bedre ut uten, uavhengig av hvor mye det er snakk om. Man ser ikke opplagt ut når man mangler rynker på naturlige steder, man ser bare følelsesløs ut. Litt psykopat, kan man si. Anonymkode: 92087...cc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 minutter siden #12 Del Skrevet 11 minutter siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, det ser ikke bra ut uansett. Absolutt alle ser bedre ut uten, uavhengig av hvor mye det er snakk om. Man ser ikke opplagt ut når man mangler rynker på naturlige steder, man ser bare følelsesløs ut. Litt psykopat, kan man si. Anonymkode: 92087...cc6 Vel, igjen. Du vet ikke hva du snakker om, det er helt åpenbart. Jeg trenger ikke belæring om hvordan det ser ut med en dose botox mellom brynene. You do you! Anonymkode: 87f59...ad2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 minutter siden #13 Del Skrevet 9 minutter siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvis du ikke ser det i det hele tatt, hvorfor ta det da? Anonymkode: 63869...45c Som jeg skrev, man ser noe mer opplagt ut når man får et mikroløft i fjeset; en dose mellom brynene glatter ut «bitch face» og brynene løfter seg også bittelitt. Litt som makeup, bare at man ikke trenger å tenke på det. I tillegg bruker jeg god hudpleie, spiser sunt og trener - alt dette kun for å føle velvære. Ser på det som god helse for meg. Anonymkode: 87f59...ad2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet akkurat nå #14 Del Skrevet akkurat nå Det tar litt tid før det er synlig. Anonymkode: da0db...d3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå