AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #1 Del Skrevet 23. november 2024 Forslag til gode podcaster? Anonymkode: 3c17e...238 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #2 Del Skrevet 23. november 2024 Joe rogan experience. Største podcasten i verden. Anonymkode: 14b64...22c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #3 Del Skrevet 23. november 2024 Jeg hører ekstremt mye på podcaster. Mange, mange timer hver eneste dag. Hva er du interessert i? Emner? Norsk eller engelsk? Anonymkode: 83171...44f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #4 Del Skrevet 23. november 2024 Helhjerta fødselspodden åpen journal svindlet avhørt psykohoder Livet på veien forklart helseopplysningen Bak fasaden - En reise i livet med sykepleier Ine Fetisha + 1 God bedring Siri og de gode hjelperne Ha det bra Barnløss på godt og vondt Barnefri Påning med Tone Hvordan møttes dere? Hvordan har du det mann? Hvordan ble du sånn? 22 juli - Hvordan kunne det skje? Hvordan bevare parrelasjonen i småbarnsfasen? Verdens beste psykiatri - men hvordan? Ryddepodden Peder Leger om livet Legepodden Legeprat Legevaktspodden Stetoskopet - tidskriftens podcast Sykepleierpodden Hjelp, jeg er sykepleier Faglig forsvarlig sykepleie Kvinnehelsepodden Anonymkode: 8eb13...a89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 23. november 2024 #5 Del Skrevet 23. november 2024 Gråsoner - om utenriksituasjonen og etterretning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden Monsens Univers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymLala Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden Risk! This is actually happening Casefile Ellers vil mine favoritter avhenge av interesse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden Nå for tiden hører jeg på Grenseløs med Stein Lier og Johnny Haglund. Interessant hvis du har interesse for andre land og kultur. Avhørt hører jeg også på. Historier fra virkelighetene har jeg vært innom. Krimpodden og True Crime er spennende å høre på. Ellers hører jeg noe på podcast på Sveriges radio. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden Mine favoritter: Svarttrost Dok (norsk true crime) Kladden har dævva (humor/døden) Lørdagssrådet Mann i krise Krimpodden Du burde være redd Verdens Verste Konspirasjonspodden Fastlegen Høvla øve Anonymkode: 4d053...293 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #10 Del Skrevet 5 timer siden Uforklarlig med Lilli Bendriss Anonymkode: b74df...ddc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå