Gå til innhold

Er jeg urimelig? Sa fra meg frivillig verv fordi jeg ikke ville sove ved siden av en mann.

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Katten.2.0 skrev (På 24.11.2024 den 1.17):

Jeg hadde ikke delt rom med noen som helst. Et knøttlite rom med andre mennesker? Hell no.

Dette. Deler ikke rom med noen jeg ikke kjenner. Og knapt nok det. På jobbturer booker jeg alltid enerom, selv om jeg kjenner kollegaene mine også. Foretrekker det samme selv på tur med venninner. Det handler ikke om kjønn, men om å få sove i fred og ikke få invadert intimsoner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Macro skrev (På 24.11.2024 den 2.14):

Mitt første år i forsvaret bodde jeg som din datter. Men det er en del av greia å bo så tett på andre så det går fint. I voksen alder har jeg blitt for sær til å orke folk.

Men en del kvinner tror jo alle verdens menn ønsker å voldta de.

Det er forskjell på å tro at noen vil voldta en og at man er ukomfortabel i en situasjon.

Jeg hadde ikke villet dele rom med en ukjent mann- ikke fordi jeg tror han ville voldta meg, men fordi jeg ville synes at det var ukomfortabelt og ubehagelig å ha en fremmed mann så tett innpå meg når jeg skal sove. Det betyr ikke at jeg tror han ville voldta meg, men følelsene av stress og ubehag hadde plaget meg likevel.

Der er jeg faktisk mer komfortabel med en fremmed kvinne, men helst ville jeg vært alene.

Anonymkode: 4663c...b2b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg som mann ville heller ikke ønsket å dele rom med en fremmed kvinne. Hadde også sagt nei

Anonymkode: 614c2...13c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg som mann ville heller ikke ønsket å dele rom med en fremmed kvinne. Hadde også sagt nei

Anonymkode: 614c2...13c

Enig

Anonymkode: 3fcaf...dba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Helt urimelig av arrangementet å ikke skaffe skikkelig soveplass, og å mene at deltagere skal gå på akkord med seg selv og gjøre noe de synes er ubehagelig. Og det frivillig. 

Nei, fuck them.

Anonymkode: 3020a...07a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...