Gå til innhold

Er jeg urimelig? Sa fra meg frivillig verv fordi jeg ikke ville sove ved siden av en mann.

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Det skal gjennomføres et større arrangement på nyåret, og de er avhengige av frivillige. Jeg har en kompetanse som er veldig etterspurt, og sa med glede ja til å stille opp. Gleden varte helt til jeg fikk vite at jeg måtte dele et knøttlite rom sammen med en mannlig frivillig. Det er snakk om at man sover som sild i tønne. Jeg sa fra meg vervet, og nå er de sure, fordi de er for få. Er det jeg som er urimelig her?

Anonymkode: 6c32e...d05

• Liker 7
  • Hjerte 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde heller ikke ønsket det. Greit nok om vi kjennte hverandre godt og jeg var trygg på han, men ellers, nei.

Anonymkode: 1720c...59a

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du er ikke urimelig. Helt merkelig ting å forvente. 

Anonymkode: 18fe4...978

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke sovet på samme rom som en annen kvinne heller jeg, så begge kjønn hadde vært like problematisk. Orker ikke folk så tett på meg.

Om jeg hadde brent for frivilligheten hadde jeg leid hotellrom eller noe.

• Liker 24
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, deler ikke rom med andre enn egne barn nå i voksen alder! 

Anonymkode: ce989...31c

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det hadde ikke jeg gidda heller. Da har jeg leid meg inn på hotell. Jeg må ha litt egentid. Blir gal hvis jeg skal være sosial 24/7

Anonymkode: 024b1...11b

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde til nød kunne delt rom med en kvinne, men heller ikke det hadde vært noe jeg nødvendigvis hadde sagt ja til. 

Tenkte de seriøst at det skulle være ok å dele rom med en fremmed mann?! 

Anonymkode: bdee1...130

• Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Er det jeg som er urimelig her?

Nei, absolutt ikke!

Anonymkode: 01b64...249

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å dele rom går da fint. Skjønner at folk ikke vil dele seng med en fremmed. Men rom går jo an. Hva gjør dere når dere er på nattog, betaler dere for begge køyene for å få kupeen alene? 

Anonymkode: 62381...678

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Å dele rom går da fint. Skjønner at folk ikke vil dele seng med en fremmed. Men rom går jo an. Hva gjør dere når dere er på nattog, betaler dere for begge køyene for å få kupeen alene? 

Folk flest kjører ikke nattog.

• Liker 32
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja! 

Siden dette er et planlagt arrangement regner jeg ikke med at det står om liv så da ville jeg også ha sagt nei til å dele rom med en fremmed enten det er mann eller kvinne. Jeg er blitt så gammel at jeg trenger både tid for meg selv og privatliv. 

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Det skal gjennomføres et større arrangement på nyåret, og de er avhengige av frivillige. Jeg har en kompetanse som er veldig etterspurt, og sa med glede ja til å stille opp. Gleden varte helt til jeg fikk vite at jeg måtte dele et knøttlite rom sammen med en mannlig frivillig. Det er snakk om at man sover som sild i tønne. Jeg sa fra meg vervet, og nå er de sure, fordi de er for få. Er det jeg som er urimelig her?

Dårlig planlegging/organisering. Kunne spurt deg om dette var ok, før de bestemte dette. 

Anonymkode: 0b06a...dff

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde og sagt nei. Har selv deltatt som frivillig på arrangement over noen dager. Og har alltid fått eget rom.

Jeg hadde ikke klart å dele med noen, med mindre jeg kjenner de godt. Og dele rom med en fremmed mann skjer ikke. Jeg ble grovt seksuelt misbrukt som barn. Så har PTSD, så hadde jo bare vært stresset da.

Anonymkode: 97f54...ae6

• Liker 2
  • Hjerte 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunello skrev (3 minutter siden):

Folk flest kjører ikke nattog.

:laugh: 

Anonymkode: 01b64...249

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kunne beholdt vervet, men sagt at du ikke vil dele rom med en fremmed mann, eller noen mann. Så får de som ordner rom løse det. Hvis de ikke finner løsning, så får de enten booke noe til deg, eller du kommer ikke.

Anonymkode: 6f8d3...150

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Plasserer de menn i samme kupè som kvinner på nattogene? 🤨

Anonymkode: bdee1...130

• Liker 6
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...