AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Hei! jeg har fått meg jobb( 100 % fast stilling) i et lite firma med få ansatte, men firmaet har god økonomi. jeg har lønn hver 15. i mnd( inneværende mnd) jeg har ikke jobbet der lengre enn 1,5 mnd.. jeg fikk 8.000 i forskudd like etter jeg begynte , og fikk lønn( minus de 8.000 ) for 1 uke siden , men har en bil som nå ordnes for ca 17.000 kr jeg vil gjerne bare betale disse med engang på verkstedet og bli ferdig med det. er det da innafor å spørre om forskudd igjen for desember lønna som kommer den 15.des? ( i kontrakten min står det spesifisert at jeg kan få forskudd på lønn om jeg snakker med regnskapsfører) er det veldig dumt å spørre? Anonymkode: 742ea...5af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Del Skrevet 1 time siden Kanskje ikke veldig dumt, men jeg ville likevel ordnet det på en annen måte. Anonymkode: a7557...b9b 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Hei! jeg har fått meg jobb( 100 % fast stilling) i et lite firma med få ansatte, men firmaet har god økonomi. jeg har lønn hver 15. i mnd( inneværende mnd) jeg har ikke jobbet der lengre enn 1,5 mnd.. jeg fikk 8.000 i forskudd like etter jeg begynte , og fikk lønn( minus de 8.000 ) for 1 uke siden , men har en bil som nå ordnes for ca 17.000 kr jeg vil gjerne bare betale disse med engang på verkstedet og bli ferdig med det. er det da innafor å spørre om forskudd igjen for desember lønna som kommer den 15.des? ( i kontrakten min står det spesifisert at jeg kan få forskudd på lønn om jeg snakker med regnskapsfører) er det veldig dumt å spørre? Anonymkode: 742ea...5af Har du sjekket om det kan være mulig å få delt opp regningen hos verkstedet? Du forflytter bare problemet ditt om du får forskudd igjen tenker jeg. Vil du klare deg frem til neste lønn igjen om du gjør det og du må ut med et så stort beløp? Anonymkode: 4b60a...fce 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden Gud, så pinlig, nei og atter nei. Du har jo allerede fått ett forskudd og nå lurer du på om du skal spørre om ett til? Du vil bli baksnakket som hun nye uten kontroll på økonomien. Anonymkode: 4b460...d0d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Del Skrevet 1 time siden Eller han Anonymkode: 4b460...d0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei! jeg har fått meg jobb( 100 % fast stilling) i et lite firma med få ansatte, men firmaet har god økonomi. jeg har lønn hver 15. i mnd( inneværende mnd) jeg har ikke jobbet der lengre enn 1,5 mnd.. jeg fikk 8.000 i forskudd like etter jeg begynte , og fikk lønn( minus de 8.000 ) for 1 uke siden , men har en bil som nå ordnes for ca 17.000 kr jeg vil gjerne bare betale disse med engang på verkstedet og bli ferdig med det. er det da innafor å spørre om forskudd igjen for desember lønna som kommer den 15.des? ( i kontrakten min står det spesifisert at jeg kan få forskudd på lønn om jeg snakker med regnskapsfører) er det veldig dumt å spørre? Anonymkode: 742ea...5af Bruk kredittkort og betal på forfallsdato etter 30-45 dager så slipper du å fremstå som en person med økonomiske utfordringer så tidlig i arbeidsforholdet. Anonymkode: c5ae0...6ab 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 57 minutter siden #7 Del Skrevet 57 minutter siden Om du ikke har penger til bilen nå, hva skal du da leve av i desember når du har tatt ut lønna en måned på forskudd? Høres ut som en ekstremt dårlig idè. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 54 minutter siden #8 Del Skrevet 54 minutter siden Få deg en ekstrajobb Anonymkode: e1e0b...b89 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 minutter siden #9 Del Skrevet 14 minutter siden AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Gud, så pinlig, nei og atter nei. Du har jo allerede fått ett forskudd og nå lurer du på om du skal spørre om ett til? Du vil bli baksnakket som hun nye uten kontroll på økonomien. Anonymkode: 4b460...d0d Baksnakket? Det ville vært konfidensielt uansett om jeg jobber med 2 andre eller 1000 andre kollegaer. nå er det bare meg, min sjef og regnskapfører Anonymkode: 742ea...5af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 minutter siden #10 Del Skrevet 10 minutter siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Baksnakket? Det ville vært konfidensielt uansett om jeg jobber med 2 andre eller 1000 andre kollegaer. nå er det bare meg, min sjef og regnskapfører Anonymkode: 742ea...5af Eh, konfidensielt på hvilken måte? Fiks det på en annen måte. Anonymkode: a7557...b9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå