AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #1 Del Skrevet 23. november 2024 Hvilken jobber/ yrker er det lettest å være utro og ikke bli oppdaget? Er det mange utro folk på kontoret der du jobber? Anonymkode: 82f41...54a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #2 Del Skrevet 23. november 2024 Det er vel ikke vanskelig i noe yrke, med mulig unntak for etterretningstjenesten. Jeg vet om seks kolleger som har vært utro i jobbsammenheng der jeg jobber nå. Kommunal etat med femti ansatte. Cirka det samme på tidligere arbeidssteder i samme bransje. Anonymkode: e7c85...40b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #3 Del Skrevet 23. november 2024 Alle jobber. Utro folk tror jeg tilpasser seg sin situsjon. Er imot utroskap. Anonymkode: b81a7...9ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #4 Del Skrevet 23. november 2024 Yrker hvor man er i makkerpar og går turnus, og i tillegg har tilgang til både seng og dusj på arbeidsplassen. F.eks ambulansetjenesten. Anonymkode: 4fe85...9a0 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annoyium Skrevet 23. november 2024 #5 Del Skrevet 23. november 2024 Yrker med tjenestereiser i blandede grupper eller ofte konferanser/messer/kurs. Det som skjer på bortebane snakkes ikke om på hjemmebane 😏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #6 Del Skrevet 24. november 2024 Sykepleiere, hjelpepleiere som er sammen med handverkere er kjent for å være utro med leger på sykehus. Spesielt de som jobber natt. Anonymkode: 53a22...d5c 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #7 Del Skrevet 24. november 2024 Jeg tror ikke det er noen yrker som utmerker seg spesielt. Men det er klart det er lettere å være utro: På en større arbeidsplass der det er lettere å møte noen man liker På en arbeidsplass med tilgang på seng og dusj (enten i lokalene eller i forbindelse med reise) Anonymkode: 9e075...e06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #8 Del Skrevet 24. november 2024 Samlingsbasert studie. Ingen kjente hverandre fra før, og ikke kjente de til hva som var på hjemmebane. Bo på hotell og en forventning om å både spise ute, drikke litt vin og være mye sammen… Var mange “par” i klassen på de samlingene. Hver 6. uke i 2 år var visst det mange trenger. Anonymkode: ecfbd...3ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enni Skrevet 24. november 2024 #9 Del Skrevet 24. november 2024 Yrker hvor man jobber turnus og har ukesvis fri og partner jobber hver uke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #10 Del Skrevet 24. november 2024 Jeg har jobbet i en bransje hvor det er mye reising og mye fest og moro, det hjelper jo på. Og godt, sammensveisa miljø. Det har nok mye å si, man deler noe eller en del av noe som den hjemme ikke er, og ikke kan forstå like godt. Man "bonder" over noe, og man er i en boble sammen. Om man tar denne folkehøyskolestemningen og heller på alkohol og jobbreiser, så får man masse utroskap. Og ikke bare sånn at man klinte på julebordet, mange av dem ble par. Anonymkode: 100f3...f39 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #11 Del Skrevet 24. november 2024 På nettet blir jeg stadig vekk kontaktet av menn i forhold, og de er alt fra snekkere til helsearbeidere og lab-teknikere. Spiller ingen rolle, de får det til uansett. (Altså, jeg treffer ikke en opptatt mann, men det virker ikke som om yrket stopper dem) Anonymkode: 77d03...483 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #12 Del Skrevet 24. november 2024 Jobber som involverer kontor (konsulent, it, økonomiavdeling, m.m.) og ALT som involverer treningssenter. Snakker av erfaring om sistnevnte. Anonymkode: f5279...011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #13 Del Skrevet 24. november 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Sykepleiere, hjelpepleiere som er sammen med handverkere er kjent for å være utro med leger på sykehus. Spesielt de som jobber natt. Anonymkode: 53a22...d5c Er kjent for faktisk😂 og spesielt om de er sammen med håndtverkere??😂 Jeg tar elektrikeren min hver dag og kanskje flere ganger. Hadde aldri verden rota meg bort i en lege(eller noen andre for den del). Anonymkode: 5a7c3...d12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #14 Del Skrevet 25. november 2024 AnonymBruker skrev (På 23.11.2024 den 22.51): Yrker hvor man er i makkerpar og går turnus, og i tillegg har tilgang til både seng og dusj på arbeidsplassen. F.eks ambulansetjenesten. Anonymkode: 4fe85...9a0 Dette stemmer veldig godt. Er sykepleier og det er mye snusk i ambulansetjenesten. Og mye på akuttmottaket også, nye par stadig vekk. Og skilsmisser. Anonymkode: 4cceb...f09 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #15 Del Skrevet 25. november 2024 Jeg har aldri tenkt at noen er utro på arbeidsplassen, heller aldri vært bekymret for det. Synes det er en helt sinnsyk tankegang, men jeg har skjønt at det skjer. Likevel tror jeg at alle som sitter å pønsker ut ulike scenarioer hvordan noen kan være utro på jobben sin, er høyst disponibel for å gjøre det samme selv! For meg er det helt utenkelig, nettopp fordi jeg aldri ville innledet et forhold med noen på jobb. Aldri sett på en kollega på den måten, ingen interesse utenom at jeg kan ha ha syns de var pen å se på. Det kollegiale forholdet er ikke noe jeg tenner på eller forelsker meg i. Anonymkode: ab9d9...81c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #16 Del Skrevet 25. november 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jobber som involverer kontor (konsulent, it, økonomiavdeling, m.m.) og ALT som involverer treningssenter. Snakker av erfaring om sistnevnte. Anonymkode: f5279...011 Så fordi du har opplevd at noen var utro på et treningssenter er det plutselig vanlig at folk som jobber der er utro? Det er ikke yrket, det var partneren din som mangler integritet. Anonymkode: ab9d9...81c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #17 Del Skrevet 25. november 2024 Yrker der en reiser en del, f.eks. på konferansier og seminar. Etter min erfaring er nordsjøarbeidere høyt representert blant de som leter etter ons på tinder……oppmøte på hotell før avreise😆 Anonymkode: d3999...408 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #18 Del Skrevet 25. november 2024 Har hørt at det er mye snusk i både brann- og helsevesenet. Turnusjobbing i seg selv gjør det nok "enklere" å få det til, de har ofte fri når vi andre er på jobb hver dag. Så har du de som reiser mye i jobben og ofte bor på hotell. Jeg tror nok det er utroskap i alle yrker, men for enkelte ligger forholdene mer til rette. Anonymkode: 1cfcf...bad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #19 Del Skrevet 25. november 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): ... og ALT som involverer treningssenter. Snakker av erfaring om sistnevnte. Anonymkode: f5279...011 Ble nysgjerrig på denne :). Har sett noen overskrifter på +artikler, men har fortsatt vanskelig for å forstå dette med treningssentre. Har aldri sett noen gjøre noe annet enn å trene der? Anonymkode: 1cfcf...bad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TinaChristina Skrevet 25. november 2024 #20 Del Skrevet 25. november 2024 De som er i risiko for å være utro, vil finne en måte uansett hvor de jobber. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå