Gå til innhold

Valg av kjøkkenleverandør 🫣

Mortan87

Anbefalte innlegg

Daisy-love skrev (21 minutter siden):

Trooor de bare har én av de vanlige (av de 14 fargene i hvert fall), som er beige, og den heter Korn. Fin beigefarge, men usikker på om jeg personlig hadde valgt den. Tror den vil bestå fremover da, og var en behagelig farge. 😊 Jeg er ikke den som svarte her, men så det var mange timer siden, og jeg følger tråden for inspirasjon. Jeg lurer også på hvilket av kjøkkenene de falt for 😊

Okei🙂 vi ser for tiden på modellen Fjord Granitt og vegger med Jotun Savannah Sunset 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mortan87 skrev (11 timer siden):

Så bra😊 hvilken type av deres kjøkken, og hva heter fargen? 🫣

S4005-Y503. Den har jeg fått mye skryt av. Sammen med sorte detaljer 👌 Det er bare av den glatte typen. Vet ikke om kjøkkenet har noe navn egentlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daisy-love skrev (2 timer siden):

Trooor de bare har én av de vanlige (av de 14 fargene i hvert fall), som er beige, og den heter Korn. Fin beigefarge, men usikker på om jeg personlig hadde valgt den. Tror den vil bestå fremover da, og var en behagelig farge. 😊 Jeg er ikke den som svarte her, men så det var mange timer siden, og jeg følger tråden for inspirasjon. Jeg lurer også på hvilket av kjøkkenene de falt for 😊

Jeg har ikke korn. Den jeg har finner du ikke på nettsiden. Kun i butikken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...