Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det "verdt det"? Sitter dere igjen med noe etter skatt? Føler dere dere utslitt i hodet etter endt jobb?

Anonymkode: 3d0a3...bbb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den dårlige samvittigheten tærte altfor mye på meg. Jeg ble liggende å tenke på de gamle ensomme mennene som var så takknemlig at noen virker interessert i å prate med dem, eller til og med flørte, at de kjøpte så mange dyre poletter at de måtte spise havregryn til middag halve måneden. For å sette det på spissen.

Det var så mange slike der, mange uføre og mange pensjonister, de føeste helt nye på teknologi og forstod lite... Felles for alle, var at de var veldig, veldig ensomme.

Nei, jeg klarte det ikke i lengden.. Man blir trent opp til hvordan lure dem lengst mulig, for at de skal fortsette å kjøpe nye polettpakker.

Anonymkode: 5a66a...d57

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg ser egentlig ingen forskjell på chatoperatør og prostituert, eneste forskjell er at kundene ikke ser chatoperatøren.

• Liker 4
Skrevet
bvp skrev (3 timer siden):

Jeg ser egentlig ingen forskjell på chatoperatør og prostituert, eneste forskjell er at kundene ikke ser chatoperatøren.

Kjøper man tjenester hos en prostituert får man gjerne litt mer valuta for pengene i form av kroppskontakt og noen å snakke med ansikt til ansikt om ikke annet…

Anonymkode: 0f0b2...32a

• Liker 1
Skrevet

Lurte dere dem noen gang med eldre kvinner?

Anonymkode: 07fa2...48e

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Kjøper man tjenester hos en prostituert får man gjerne litt mer valuta for pengene i form av kroppskontakt og noen å snakke med ansikt til ansikt om ikke annet…

Anonymkode: 0f0b2...32a

Du skal aldri si aldri. Jeg brukte for endel år siden en sånn chat kundeservice for en butikkjede. Skulle spørre om et produkt. Begynte å flørte med hun på chatten. Endte opp med date til slutt hvor vi knullet. 👍

Anonymkode: 7a8bb...deb

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Lurte dere dem noen gang med eldre kvinner?

Anonymkode: 07fa2...48e

Ja..

Anonymkode: 5a66a...d57

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Du skal aldri si aldri. Jeg brukte for endel år siden en sånn chat kundeservice for en butikkjede. Skulle spørre om et produkt. Begynte å flørte med hun på chatten. Endte opp med date til slutt hvor vi knullet. 👍

Anonymkode: 7a8bb...deb

Rødhette og ulven var vel også med.

Anonymkode: 8ffb5...319

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...