AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Jeg har en sønn på 14 år som går i 9.klassen. I hverdager har han innetid i klokka 22, mens i helgene har han innetid klokka 24. Han mener at jeg og pappaen er for strenge, særlig når det er helg. Mener dere at han har strenge innetider? Jeg og pappaen ser jo at mange ungdommer på Romsås er ute til klokka 4 om natta. Anonymkode: caf0b...957 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Å herregud, nei - hadde ikke latt min sønn vært ute lengre enn det… Ungdommer som er ute til 4 på natta? Det er ikke normalt, de må være på skråplanet er min mening. Anonymkode: 5496e...c7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden (endret) Du har i min verden liberale innetider. 22 i en hverdag for en 14åring som trenger søvn er romslig. Helt ok, og samme med midnatt i helgene, selv om jeg synes det er sent og ikke aktuelt her. Kl 04 i helgene om det ikke er noe spesielt hadde de fått nei av meg. Hva gjør de på så sent, om jeg kan spørre? Hadde nok sagt nei uansett på generell basis, og heller sluppet opp til kl 01 om det var noe spesielt. Endret 2 timer siden av Daisy-love Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Synes ikke det var strengt. Mine barn er yngre da men bor et annet sted i Oslo. Vokste opp litt vest for Oslo og hadde mye strengere inntider enn det som 14-åring. Anonymkode: b743b...c3a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden Min femtenåring i en mindre belastet bydel i Oslo har vanligvis 22.30 i helger. Anonymkode: 183f5...489 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Å herregud, nei - hadde ikke latt min sønn vært ute lengre enn det… Ungdommer som er ute til 4 på natta? Det er ikke normalt, de må være på skråplanet er min mening. Anonymkode: 5496e...c7b Ei det må de ikke Anonymkode: 93b9a...302 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Del Skrevet 1 time siden Hadde nok utvidet til 22.30 Anonymkode: 93b9a...302 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå