Fru Uperfekt Skrevet 23. november 2024 #21 Del Skrevet 23. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du en mann/samboer som baker? Min mann baker brød, samt kaker osv til bursdag. Fikk en forbauser melding fra kollega - om mannen min virkelig baker. Vi er nok over snittet matinteresserte her i huset, men er det virkelig uvanlig at mannen i er forhold baker? Anonymkode: d2a29...1c9 Min er ikke glad i baking men han lager gjerne middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #22 Del Skrevet 24. november 2024 Ja, han baker kaker. Og det er alltid han som har ansvar for dessert når vi har gjester. Pizza er han veldig godt på, og opptatt av riktig type mel og gjærmengde. Han har også bakt brød noen ganger. Men gjærbakst er det stort sett jeg som holder i. Anonymkode: d5667...137 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #23 Del Skrevet 24. november 2024 K58. Mannen min baker ingenting. Broren min baker kake noen ganger i året (bløtkaker, sjokoladekaker, ikke fra pose med kakemix). Kjenner et par menn som baker brød innimellom. Anonymkode: 95e6d...713 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #24 Del Skrevet 24. november 2024 Vi har en grei fordeling på kaker. Min mann baker dem, og jeg tar meg av pyntingen. I tillegg så baker han brød mens jeg tar meg av julekakene. Anonymkode: d7109...16e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #25 Del Skrevet 24. november 2024 Nei, min mann (51 år) har nok aldri bakt noe utenom kanskje et par skuffkaker i heimkunnskapstimene på skolen på 1980-tallet... Men jeg blir så klart ikke rystet over å høre om andre menn som tryller frem de lekreste bakverk. Anonymkode: 6be22...77f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet 24. november 2024 #26 Del Skrevet 24. november 2024 Her i huset er det jeg som står for all baking. Gjærbakst, store og små kaker. M60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illumi Skrevet 24. november 2024 #27 Del Skrevet 24. november 2024 (endret) Nei, men har en far som lager middag hver dag, baker pizzadeig og brød, bløtkake, lager syltetøy og syr med symaskin 😃 Han er for øvrig også en skikkelig manne-mann som skrur bil, reparerer elektronikk, kan snekre og alt mulig. Eneste han ikke kan er engelsk og å tegne tror jeg 😬 Endret 24. november 2024 av Illumi 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #28 Del Skrevet 24. november 2024 Han kan å lage både mat og bakst. Men som så mye annet så har det jo med interesse å gjøre. Det er stort sett jeg som baker om noe skal lages, middag også, men han kan gjerne finne på å bake boller med barna feks. Anonymkode: 1003b...b7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dolce Skrevet 24. november 2024 #29 Del Skrevet 24. november 2024 Ja, han baker både brød og kaker. Og han lager verdens beste focaccia. Er så fornøyd med "kjøkkensjefen" min! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #30 Del Skrevet 24. november 2024 Faren min født på 60-tallet pleide lage brød, lage pizzadeig, rundstykker, men ikke så mye kaker. Mannen min er ikke veldig glad i å lage mat generelt men han kan slå til på bursdag med hjemmelagd kake og av og til utenom også. Så har han noen sjokolade cookies han lager som er super gode. Men han føler pizzadeig og sånne ting er avansert, som er ganske enkelt i grunn😅 Anonymkode: 8c7ca...6fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 24. november 2024 #31 Del Skrevet 24. november 2024 Ja, min samboer lager ca alle mat. Middager, desserter, kaker. Han elsker å stå på kjøkkenet, så da trekker jeg meg unna og lar ham holde på 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amossa Skrevet 26. november 2024 #32 Del Skrevet 26. november 2024 Ja, mann baker brød to ganger i uka. Han baker 3 brød om gangen, altså 6 brød i uka. Han kan bake kaker også, men det er helst jeg som tar meg av det. Ellers deler vi også på middagslaging. Mandag, onsdag og fredag er hans dager. Vi er begge travle og aktive alderspensjonister. Har inntrykk av at dette ikke er vanlig for min generasjon. Mine venninner skryter av mannen min. Synes det er merkelig at menn skal få skryt for noe vi kvinner også gjør, men sjelden får skryt for. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #33 Del Skrevet 26. november 2024 Nei han hverken baker eller lager mar dessverre. Anonymkode: 92bd2...4af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå