AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Har du en mann/samboer som baker? Min mann baker brød, samt kaker osv til bursdag. Fikk en forbauser melding fra kollega - om mannen min virkelig baker. Vi er nok over snittet matinteresserte her i huset, men er det virkelig uvanlig at mannen i er forhold baker? Anonymkode: d2a29...1c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Min mann er ikke noen racer på kjøkkenet men han baker ofte pizzadeig og det hender en sjelden gang han baker noe gjærbakst. Og så har han rørt sammen et par Toro-kaker til selskap når jeg har sagt han skal gjøre det Anonymkode: 4ad6a...00e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Han baker brød, men ikke glad i å lage kaker. Han er kokk. Anonymkode: ff37c...f75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Mannen min tar seg av gjærbaksten her i huset. Jeg baker flest kaker, men han gjør det gjerne han også. Det er visst ganske sjokkerende for mange av de jeg jobber med, men de er stort sett også ganske mye eldre enn meg (typ 20-30 år). Anonymkode: f3f99...37b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden Etter snart 20 års ekteskap, har min mann aldri bakt. Anonymkode: 97f2c...f68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden Ja, til bursdagen min lagde han en nydelig snickerskake til meg. Forrige bursdag lagde han firkløverkake. Han lagde sjokoladeboller til oss forrige helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden Ja, og han er flink også. Mest gjærbakst, men han baker også småkaker til jul. Anonymkode: 2306a...4e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden Hvis vi skal ha søt gjærbakst rygger jeg stille og forsiktig ut av kjøkkenet og kommer tilbake når lukten av nybakte boller fyller huset. Det er det eneste han gidder. Han er perfeksjonist og orker ikke perfeksjonere mer enn den søte gjærbaksten. Anonymkode: 3675d...e26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Del Skrevet 2 timer siden Nei - til min store frustrasjon 😅 Han kan "bake" en torokake liksom, og hadde helt sikkert klart å følge en kakeoppskrift hvis han hadde villet, men han er rett og slett ikke interessert. Det er en type dessert han liker godt som jeg har lært han å lage, så den kan han selv ta initiativ til å lage, men ellers ikke. Jeg baker ofte til han og fryser ned så han har gjærbakst og litt sånt tilgjengelig da. Selv tåler jeg ikke gluten så jeg må bake dobbelt opp med alt. Anonymkode: b19e8...565 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solfred Skrevet 2 timer siden #10 Del Skrevet 2 timer siden Ja, mannen baker brød ukentlig. Han lager også all middag (tror jeg har laget middag 10 ganger på 5 år😂). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #11 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis vi skal ha søt gjærbakst rygger jeg stille og forsiktig ut av kjøkkenet og kommer tilbake når lukten av nybakte boller fyller huset. Det er det eneste han gidder. Han er perfeksjonist og orker ikke perfeksjonere mer enn den søte gjærbaksten. Anonymkode: 3675d...e26 Og så lager han kanskje 90% av alle middager når han er hjemme, så blir det kakebaking på meg Anonymkode: 3675d...e26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #12 Del Skrevet 2 timer siden Ja! Det er han som står for 90 % av all matlaging hos oss. Jeg hater å lage mat. Anonymkode: c3005...7db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #13 Del Skrevet 2 timer siden Gammeldags å bli forbauset over det. Selv min far født i -45 bakte brød. Min mann fra midtøsten baker også, brød, kaker, boller osv., han lager også oftest middag. Jeg liker ikke å lage mat, og baking avskyr jeg. Anonymkode: f7443...31e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jajakvinne12 Skrevet 2 timer siden #14 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Har du en mann/samboer som baker? Min mann baker brød, samt kaker osv til bursdag. Fikk en forbauser melding fra kollega - om mannen min virkelig baker. Vi er nok over snittet matinteresserte her i huset, men er det virkelig uvanlig at mannen i er forhold baker? Anonymkode: d2a29...1c9 Brød hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #15 Del Skrevet 1 time siden Ja, oftere enn meg Anonymkode: 88df9...a48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #16 Del Skrevet 1 time siden Bare pizzadeig og toroposer 😂 Anonymkode: 12be9...395 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #17 Del Skrevet 1 time siden Nei, det hadde vært litt av et skue! Anonymkode: 8fd84...254 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annoyium Skrevet 1 time siden #18 Del Skrevet 1 time siden Ja, han baker mye mer enn meg 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #19 Del Skrevet 1 time siden Han har vel bakt noen få ganger etter at vi ble sammen for 5 år siden. Det ene året skulle han lage morsdagskake til meg etter bestemors gamle oppskrift og hans favorittkake. SMørkremen delte seg og kaken så ut som en stor leverpostei. Vi lo så godt, men den smakte godt da:) Anonymkode: e6f67...91f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 1 time siden #20 Del Skrevet 1 time siden (endret) Ja han lager all mat. Og har gjort det i de 18 årene vi har vært sammen. Mye hjemmelaget middager, pålegg til jul og påske, baker brød og rundstykker (kan ikke huske sist jeg spiste kjøpe brød), og kaker. Han lager desserter som karamellpudding og skjokoladefoundant og annet om det er noen spesielle anledninger. I det store og hele er han flink på kjøkkenet og skikkelig matinteressert i motsetning til meg som hater oppriktig av hele min sjel å lage mat og bake Endret 1 time siden av skreppamedleppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå