AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #21 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (På 23.11.2024 den 23.42): I desember/januar har Granka kalde badetemperaturer, kjølige kvelder etter sola har gått ned. Restaurant innkastere står og roper brunost og fiskeboller etter deg, fordi de tror du blir sjarmert av at de kan noe erke norsk. Da vil jeg heller bli seksuelt trakassert i Egypt. Hadde jeg hatt barn og bare var ute etter behag så hadde jeg valgt Granka Anonymkode: d0d04...6af Nei, det vil du ikke!!! Hilsen en kvinne som har blitt seksuelt trakassert i Egypt, gjentatte ganger. Anonymkode: 8c7cc...447 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #22 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Nei, det vil du ikke!!! Hilsen en kvinne som har blitt seksuelt trakassert i Egypt, gjentatte ganger. Anonymkode: 8c7cc...447 Leit å lese det skjedde. Det var jo altså satt på spissen for å få frem et poeng… Moro at folk her blir hysterisk. Anonymkode: d0d04...6af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akhenaton Skrevet 20 timer siden #23 Del Skrevet 20 timer siden Jeg har hørt folk spørre "Hva er verdens verste land? Ja, altså etter Egypt." 😅 Og jeg må si meg litt enig. For et forbanna irriterende jævla møkkaland å oppholde seg i. Med det som kanskje kan regnes som verdens fremste turistattraksjon, er det synd at så mange egyptere tilsynelatende gjør alt de kan for at folk ikke skal få lyst til å reise til Egypt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #24 Del Skrevet 20 timer siden Egypt skal jeg aldri tilbake til men glad jeg har vært der. Var der med familie som 11-åring. Flere av oss ble matforgiftet, jeg fikk varige skader av salmonella og vi spiste kun på hotellet. Både jeg og lillebror måtte legges inn i Norge da vi kom hjem. Vi som gruppe ble offer for lommetyver 3 ganger den uka. En uke etter vi kom hjem kjørte en selvmordsbomber inn i resepsjonen. Anonymkode: 6f783...fc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #25 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (13 timer siden): Leit å lese det skjedde. Det var jo altså satt på spissen for å få frem et poeng… Moro at folk her blir hysterisk. Anonymkode: d0d04...6af Hysterisk? Det er du som er respektløs og tankeløs. Anonymkode: 8c7cc...447 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå