AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #1 Del Skrevet 23. november 2024 Reiser til Lisboa til våren, noen som har gode tips til steder å bo og spise? Severdigheter som er et must? Koselige områder med butikker? Anonymkode: 0f6e2...4a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #2 Del Skrevet 24. november 2024 Hei TS! Hvilket flyselskap skal du dra med? Vurderer en tur selv, men synes det var fryktelig dyrt med fly dit (og mellomlandinger..) Anonymkode: 25516...204 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #3 Del Skrevet 24. november 2024 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Hei TS! Hvilket flyselskap skal du dra med? Vurderer en tur selv, men synes det var fryktelig dyrt med fly dit (og mellomlandinger..) Anonymkode: 25516...204 Hiver meg på denne. Anonymkode: fcefe...e1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 24. november 2024 #4 Del Skrevet 24. november 2024 (endret) Kan alltids titte innom min nesten nederst på siden, hvor jeg er en tur til Lisboa Vil absolutt anbefale noen av de stedene jeg var der ^^, Butter og jeg dro med Norwegian for øvrig. Endret 24. november 2024 av Peanut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #5 Del Skrevet 24. november 2024 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Hei TS! Hvilket flyselskap skal du dra med? Vurderer en tur selv, men synes det var fryktelig dyrt med fly dit (og mellomlandinger..) Anonymkode: 25516...204 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hiver meg på denne. Anonymkode: fcefe...e1e Reiser med TAP Air. Dyrt ja Anonymkode: 0f6e2...4a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #6 Del Skrevet 24. november 2024 Peanut skrev (15 minutter siden): Kan alltids titte innom min nesten nederst på siden, hvor jeg er en tur til Lisboa Vil absolutt anbefale noen av de stedene jeg var der ^^, Butter og jeg dro med Norwegian for øvrig. Takk! Flotte bilder! Anonymkode: 0f6e2...4a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gard Skrevet 6. januar #7 Del Skrevet 6. januar Hei. Sist vi var i Lisboa bodde vi på Lisboa Pessoa Hotel - en fint hotell med en nydelig terasse med utsikt over byen. Når det gjelder mat så er det litt avhengig av hva du liker/prisnivå etc. Vi hadde et veldig godt måltid på Ofício sist vi var der. Ellers bør du komme deg ut til Belem og kose deg med pastel de belem - de er generelt gode på søtsaker i Portugal så det er mye deilig å smake på. Vi tok en food tour da vi var innom Lisboa sist gang og det er anbefalt hvis du ønsker å lære mer om lokal mat og kultur. God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå