AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:18 #1 Del Skrevet lørdag kl 20:18 Jeg har en venn som endelig har begynt å få livet sitt litt på stell, og som har funnet en ny glede i egenpleie, spesielt hudpleie. Så jeg vil kjøpe noe fint til henne til jul hun har en god basisrutine nå, så tror ikke hun trenger så mye produkter. Er det noe annet fint jeg kan kjøpe? (Jeg kan ikke så mye hudpleie selv, har en veldig enkel hud som liker det meste 😅). Midten av tredveårene, normal hud, litt grov/store porer etter mange år med lite stell, aknearr, men ingen problemer med akne nå lenger. Budsjettet mitt er 3-400kr, og jeg foretrekker fysisk butikk eller typ Lyko som leverer veldig raskt. Anonymkode: f22bd...efc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 07:03 #2 Del Skrevet søndag kl 07:03 Paula's choise Skin Perfecting 2% BHA Liquid Exfoliant, den koster litt over det du hadde tenkt, men den kommer 25% tilbud på Kicks den 25 og 28-30 november. Anonymkode: c741c...b0a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:05 #3 Del Skrevet søndag kl 12:05 Jeg ville kanskje foreslått noe som kan puttes litt "på toppen av" vanlig rutine, som noen gode masker og slikt. Fotmasker og håndmasker synes jeg sånn sett også er deilig, gel pads til øyne, etc. Anonymkode: 132d7...091 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:06 #4 Del Skrevet søndag kl 12:06 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Paula's choise Skin Perfecting 2% BHA Liquid Exfoliant, den koster litt over det du hadde tenkt, men den kommer 25% tilbud på Kicks den 25 og 28-30 november. Anonymkode: c741c...b0a Takk for tipset! AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg ville kanskje foreslått noe som kan puttes litt "på toppen av" vanlig rutine, som noen gode masker og slikt. Fotmasker og håndmasker synes jeg sånn sett også er deilig, gel pads til øyne, etc. Anonymkode: 132d7...091 Ja var litt sånt jeg kanskje tenkte på! Har du noen favorittmasker? 😊 Anonymkode: f22bd...efc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:07 #5 Del Skrevet søndag kl 12:07 Jeg er hudpleieentusiast selv. Og det er virkelig det siste jeg ønsker meg i gave. Nettop fordi jeg har så sterke meninger om produkter, innhold, parfyme, produsent, og mye mer. Samt at jeg har backup av produkter jeg liker, som jeg har kjøpt i utland. Anonymkode: 638a7...474 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Josephine Skrevet søndag kl 12:12 #6 Del Skrevet søndag kl 12:12 (endret) AnonymBruker skrev (På 23.11.2024 den 21.18): Jeg har en venn som endelig har begynt å få livet sitt litt på stell, og som har funnet en ny glede i egenpleie, spesielt hudpleie. Så jeg vil kjøpe noe fint til henne til jul hun har en god basisrutine nå, så tror ikke hun trenger så mye produkter. Er det noe annet fint jeg kan kjøpe? (Jeg kan ikke så mye hudpleie selv, har en veldig enkel hud som liker det meste 😅). Midten av tredveårene, normal hud, litt grov/store porer etter mange år med lite stell, aknearr, men ingen problemer med akne nå lenger. Budsjettet mitt er 3-400kr, og jeg foretrekker fysisk butikk eller typ Lyko som leverer veldig raskt. Anonymkode: f22bd...efc Tanken er fin, men jeg synes ikke hudpleie er noe å gi julegave om man ikke ønsker seg et spesifikt produkt. Med mindre du kjenner hennes hudtilstand og nåværende rutine er det sannsynlig at det vil slå feil. Jeg hadde heller kjøpt noe som bidrar til mer velvære. Hårbånd (finnes lignende som brukes i salonger), fotmaske, gavekort på manikyr (ligger rundt 400) eller et godt duftlys. Endret mandag kl 11:40 av Josephine 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:29 #7 Del Skrevet søndag kl 13:29 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er hudpleieentusiast selv. Og det er virkelig det siste jeg ønsker meg i gave. Nettop fordi jeg har så sterke meninger om produkter, innhold, parfyme, produsent, og mye mer. Samt at jeg har backup av produkter jeg liker, som jeg har kjøpt i utland. Anonymkode: 638a7...474 Enig. Kjøpt evt gavekort. Evt duftlys og en svamp eller noe slikt. Hadde budsjettet vært større ville jeg vurdert gavekort på time i hudpleiesalong. Alternativt noe helt annet.. Anonymkode: 09991...e1d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlternativX Skrevet mandag kl 10:26 #8 Del Skrevet mandag kl 10:26 Enig med folk her. Jeg har en rutine på hva jeg bruker og er ikke så begeistret når jeg får hudpleieprodukter i gave. Ofte kjøper folk parfymerte produkter. Da ville jeg isåfall hatt en veldig nøytral krem fra cerave eller la Roche-Posay for eks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:03 #9 Del Skrevet mandag kl 13:03 TS her. Hva med noe "verktøy"? Jeg så noen på instagram reklamere for en sånn vibererende dings de brukte til å ta på noe produkt. Er det noe som er å anbefale? Hvor kan jeg kjøpe det i Norge? Eller andre type verktøy eller dingser som er bra. Anonymkode: f22bd...efc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:17 #10 Del Skrevet mandag kl 13:17 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): TS her. Hva med noe "verktøy"? Jeg så noen på instagram reklamere for en sånn vibererende dings de brukte til å ta på noe produkt. Er det noe som er å anbefale? Hvor kan jeg kjøpe det i Norge? Eller andre type verktøy eller dingser som er bra. Anonymkode: f22bd...efc Jeg er selv veldig opptatt av hudpleie og tenker at jeg ikke har tro på/liker «verktøy». Jeg anbefaler VELDIG den BHA 2% som kommentar nr 1 anbefalte. Den er holy grail for veldig mange og vanskelig å gå feil med. Anonymkode: 25df2...280 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:15 #11 Del Skrevet mandag kl 16:15 AnonymBruker skrev (3 timer siden): TS her. Hva med noe "verktøy"? Jeg så noen på instagram reklamere for en sånn vibererende dings de brukte til å ta på noe produkt. Er det noe som er å anbefale? Hvor kan jeg kjøpe det i Norge? Eller andre type verktøy eller dingser som er bra. Anonymkode: f22bd...efc Det jeg ønsker har jeg jo kjøpt selv allerede. Og det er veldig lite, da man jo har satt seg godt inn i ting om interessen først er der. Anonymkode: 638a7...474 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet mandag kl 22:27 #12 Del Skrevet mandag kl 22:27 Håndkrem, fotkrem og leppepomade med et lite håndkle er ei fin gåve 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scherbatsky Skrevet mandag kl 23:45 #13 Del Skrevet mandag kl 23:45 Er hudpleieentusiast, og må si meg enig meg de andre om at det kanskje ville vært det siste jeg hadde ønsket meg i gave kun fordi jeg er så utrolig fussy på hva jeg bruker og ønsker meg, hud kan være sensitiv og reagere... men jeg ELSKER at du tenker sånn på vennen din, det er skikkelig rørende og fint når noen virkelig vil kjøpe en gave som man er interessert i og som gjør en ordentlig glad. Ting som jeg liker som jeg ser på som en utvidelse av hudpleie for nerden i meg, og ville blitt kjempeglad for i gave: Gua Sha (og kanskje en nøytral olje som squalane fra The Ordinary for å bruke med hvis vennen din ikke bruker olje i rutinen) - både Bangerhead og Lyko har noen fine gua sha som ikke er alt for dyre. Jeg bruker ansiktsmassasje som behandling av vond kjeve og fordi det gjør godt, det er virkelig en fin stund for meg selv hver kveld. Gjenbrukbare Eye Patches - Legges bare over øyekremen du allerede bruker. Vet ikke hvor de selger disse i Norge, men vet at de har noen på Cult Beauty f.eks. Tenk da på momsen som kommer i tillegg i såfall. Hår-håndduk - jeg liker spesielt godt denne https://lyko.com/no/davroe/davroe-curlicue-rapid-dry-hair-wrap- Duftlys eller duftpinner - Skandinavisk er mitt favorittmerke, de lages av rapsolje, dufter helt himmelsk (spesielt Lempi og Fjord!) og selges faktisk på Lyko (finnes også mange andre steder, den de har som heter JUL er seriøst det beste for å komme i julestemning, har et lite et på vei akkurat nå). Gavekort på Lyko - Kanskje kan hun kjøpe noe spesielt hun har ønsket seg (vi nerder har ofte lister over ting vi har lyst til å prøve), men som føles litt for dyrt. Kanskje du lager en fin liten pakke med noen julekaker eller snacks hvis du bruker å lage dette, og henger denne på? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 23:57 #14 Del Skrevet mandag kl 23:57 Jeg ser andre skrive at de ikke ønsker sånt i gave, men jeg drister meg nå til å anbefale denne (ser flere har den på tilbud nå): Anonymkode: 13d10...1ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #15 Del Skrevet 11 timer siden Har aldri hatt bedre hud enn etter at jeg droppet alt av kremer. Måtte resette huden pga. tydelig irritert hud etter å ha brukt både rens, krem og foundation i åresvis. Nå bruker jeg en krem for sart hud fra apoteket uten parfyme og renser forsiktig med en skum uten parfyme. Bruker ikke sminke på huden. Fikk antibiotika for huden pga. utslettene også. Fikk ryddet opp og nå er den fin som den er. Dropp alle parfymerte produkter og bland minst mulig. Det er mitt tips Anonymkode: 93e27...0ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #16 Del Skrevet 11 timer siden Har hun en rutine ville jeg ikke kjøpt nye merker. Se evt på badet hennes om noe står fremme eller spør om det passer hvilket merke og type produkter hun liker. Ville heller kjøpt en god håndkrem, dusjsåpe, badesalt, scrub, ansiktsmaske, hårkur, neglelakk, gode sminkekoster, en god håndkrem, leppescrub. Anonymkode: 17621...916 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #17 Del Skrevet 10 timer siden Mjuke hender fra Vossabia. Perfekt til årstiden. Anonymkode: e7182...54b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #18 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har aldri hatt bedre hud enn etter at jeg droppet alt av kremer. Måtte resette huden pga. tydelig irritert hud etter å ha brukt både rens, krem og foundation i åresvis. Nå bruker jeg en krem for sart hud fra apoteket uten parfyme og renser forsiktig med en skum uten parfyme. Bruker ikke sminke på huden. Fikk antibiotika for huden pga. utslettene også. Fikk ryddet opp og nå er den fin som den er. Dropp alle parfymerte produkter og bland minst mulig. Det er mitt tips Anonymkode: 93e27...0ea Dette funket fint for meg i 20-årene. 40-årene, nope. Regime med tretinol, peptider, tonere med fukt, niciamide og mer, er det som gjør at hudtonen er jevn, huden ikke har tørr flekker, at huden fortsatt er spenstig og med glød. Men må jo være riktig tilpasset, og man må kunne en del om riktig bruk av aktive ingredienser. Ellers virker det raskt mot sin hensikt. Anonymkode: 638a7...474 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 5 timer siden #19 Del Skrevet 5 timer siden Ryddet for avsporing,samt svar til dette. Chantielle mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå