Gå til innhold

Kjøpte pilates dvd'er på ebay - kopier!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte 3 winsor pilates dvd'er på ebay til 15 pund, pluss 2.50 i frakt. I beskrivelsen står det at dvd'ene kommer i en plastikk-cover, men ingenting om at det er kopier..

Burde kanskje skjønt at det var falske kopier, men arg..litt irritert nå.

Skal jeg gi negativ eller nøytral? Har jo faktisk kjøpt 3 ulovlig kopiert dvd'er til blodpris :frustrert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Hvis du skulle ha kjøpt noe av denne personen, ville du helst at noen skulle lagt igjen en negativ feedback og en kommentar om at dvd'ene var kopier, eller en nøytral feedback uten kommentar?

Jeg ville lagt igjen en negativ feedback og skrevet at jeg fikk ulovlige kopier.

Skrevet (endret)

Rapporter vedkommende til Ebay. Det er ulovlig å selge kopier. Dersom det ikke står spesifikt i teksten kan du også rapportere "item significantly not as described", samt legge inn en klage hos Paypal dersom du betalte med det. Da har du en sjans til å få pengene dine tilbake.

Endret av Hawkeye
Skrevet
Hvis du skulle ha kjøpt noe av denne personen, ville du helst at noen skulle lagt igjen en negativ feedback og en kommentar om at dvd'ene var kopier, eller en nøytral feedback uten kommentar?

Jeg ville lagt igjen en negativ feedback og skrevet at jeg fikk ulovlige kopier.

Problemet med feedback på ebay er jo de såkalte relatory negative feedback som man kan få slengt tilbake..

Ga nøytral tilbakemelding, men skrev at jeg synes det er dumt å selge ulovlige dvd'er.

Vet ikke om jeg orker å mase med Paypal egentlig.. Får heller ta dette som en dyr lærepenge.

Skrevet
Problemet med feedback på ebay er jo de såkalte relatory negative feedback som man kan få slengt tilbake..

Ga nøytral tilbakemelding, men skrev at jeg synes det er dumt å selge ulovlige dvd'er.

Vet ikke om jeg orker å mase med Paypal egentlig.. Får heller ta dette som en dyr lærepenge.

En negativ feedback er sannsynligvis verre for selgeren enn for en kjøper fordi folk er mye mer nøye på feedback prosent når de skal kjøpe noe.

Om du rapporterer til PayPal eller ikke får være opp til deg, men rapporter iallefall vedkommende til Ebay slik at andre slipper å gå i samme fella som deg.

Skrevet

Synes absolutt du bør rapportere til Ebay ja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...