Gå til innhold

Juletrefot skjuler, hva er penest?

Thyra

Anbefalte innlegg

Naturfarget rotting? Hvit eller svartmalt rotting? Metall? Gull?

Tenker å investere i en slik i år, og frister litt å kjøpe en sammenleggbar fra Jula, da tar det mindre plass å oppbevare resten av året, men synes den ser litt kjedelig ut. Spraylakke i gull, kanskje?

https://www.jula.no/catalog/hjem-og-husholdning/jul/juletrar-og-tilbehor/juletrefotter/juletrekrage-027619/?shopping-ad-brand&gad_source=1&gclid=CjwKCAiAl4a6BhBqEiwAqvrqug9lHywEtBShY5D8dGfbOEgaPfd1hfkiUsNR7OvAxrdHFcgNyzOBGxoCDwEQAvD_BwE

Endret av Thyra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Thyra skrev (4 minutter siden):

Naturfarget rotting? Hvit eller svartmalt rotting? Metall? Gull?

Tenker å investere i en slik i år, og frister litt å kjøpe en sammenleggbar fra Jula, da tar det mindre plass å oppbevare resten av året, men synes den ser litt kjedelig ut. Spraylakke i gull, kanskje?

https://www.jula.no/catalog/hjem-og-husholdning/jul/juletrar-og-tilbehor/juletrefotter/juletrekrage-027619/?shopping-ad-brand&gad_source=1&gclid=CjwKCAiAl4a6BhBqEiwAqvrqug9lHywEtBShY5D8dGfbOEgaPfd1hfkiUsNR7OvAxrdHFcgNyzOBGxoCDwEQAvD_BwE

Kommer an på stilen din ellers, men jeg synes naturfarger er fint til mange stiler, og praktisk at den kan klappes sammen. Blir sikkert fin i gull også, selv om jeg nok ikke hadde valgt det. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer til å gå for kunstig tre i år, men liker ikke helt de juletrefot-skjulerne som er og kommer til å bruke en vanlig juletrefot. Aner ikke om det er noe for deg?

Anonymkode: bc655...3d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg kommer til å gå for kunstig tre i år, men liker ikke helt de juletrefot-skjulerne som er og kommer til å bruke en vanlig juletrefot. Aner ikke om det er noe for deg?

Anonymkode: bc655...3d7

Prøvde å kjøpe en juletrefot for kunstig tre, men det fungerte ikke på mitt tre. Mange kunstige juletre har en tynn stamme som settes i en tilhørende fot. Mitt tre har en slags plastring med spor i som sitter fast nederst på stammen, som føttene skal inn i. Så tror det blir vanskelig å feste en vanlig fot også.

Synes dr jiletrefotskjulerne i stivt materiale er fine. De teppene med hull i synes jeg ikke noe om.

Endret av Thyra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Følger for tips.

Mener huske Plantasjen hadde en fin i kald/grå rotting i fjor. 

Anonymkode: c8cea...82a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...