Gå til innhold

Er det mange vegetarianere/veganere her?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Da er du ikke veganer.

Anonymkode: a8d42...a94

Leste du hva jeg spør etter? Den du siterer er vegetarianer. TS

Anonymkode: 2a189...0f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var veganer i ni år. Jeg stiller meg dessverre i rekken av eksveganere som har fått ødelagt helsa av mangelen på næring. Det er ikke mulig å være veganer og samtidig få i seg all næringen et menneske trenger for å ha god helse. Jeg holdt ut i ni år og fortalte alle hvor fantastisk et vegansk kosthold mens jeg var syk. Jeg bortforklarte sykdommene med alt annet enn kostholdet fordi jeg trodde så intenst på at kostholdet var riktig.

Så fikk jeg en blackout der jeg ikke kunne huske flere timer. Jeg var i matbutikken og det neste jeg husker er at jeg satt i sofaen hjemme med kyllingbein på en tallerken og hadde tydeligvis fortært en hel grillet kylling. Jeg skammet meg forferdelig og ble kvalm av meg selv. Jeg sa det selvfølgelig ikke til en sjel og lot som at det aldri hadde skjedd. Etter det hadde jeg bedre helse enn jeg hadde hatt på åtte år. Det var da jeg begynte å eksperimentere med animalsk. Først ett egg. Så litt ost. Så litt kjøtt. Og så mer og mer og mer. Og jo mer animalsk jeg spiste, jo bedre følte jeg meg. Og alle helseproblemene som var "definitivt ikke kostholdsrelatert" var absolutt kostholdsrelatert. Absolutt alle helseproblemene. Aldri mer veganer.

Anonymkode: aea21...a1d

• Hjerte 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...