AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Ser flere og flere har lilla lys inne. Umulig å legge merke til da hele rommet de står i, gjerne stua, blir helt opplyst av lilla lys. Ser noen har turkis og noen har rødt og. Men mest lilla. Hva er greia? Anonymkode: 36c93...f08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minienthe Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Jeg har et plantelys i stua som gir lillaskjær når du ser det utenfra i mørket. Funker som bare det på plantene under men ser sikkert litt rart ut for folk utenfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Hehe, er du naboen min? Det er plantelys Anonymkode: 11530...b4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hehe, er du naboen min? Det er plantelys Anonymkode: 11530...b4b minienthe skrev (6 minutter siden): Jeg har et plantelys i stua som gir lillaskjær når du ser det utenfra i mørket. Funker som bare det på plantene under men ser sikkert litt rart ut for folk utenfra. Det er definitivt ikke plantelys. Plantelys vet jeg hva er og hvordan ser ut. Dette er skikkelig lilla. Ser ut som mange har kulerunde lamper i vinduskarmen. Noen muligens lilla pærer. En har lilla lys på utelysene på huset. Har ingenting i mot det altså. Bare nysgjerrig. Anonymkode: 36c93...f08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er definitivt ikke plantelys. Plantelys vet jeg hva er og hvordan ser ut. Dette er skikkelig lilla. Ser ut som mange har kulerunde lamper i vinduskarmen. Noen muligens lilla pærer. En har lilla lys på utelysene på huset. Har ingenting i mot det altså. Bare nysgjerrig. Anonymkode: 36c93...f08 Plantelys kan være skikkelig lilla. Og er ofte i vinduskarmen hvor plantene er. Mine fineste og dyreste har et lys hver Anonymkode: 11530...b4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mlifjeld Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden Plantelys. De får ikke mye naturlig sollys nå om dagen. Må da det for at de ikke skal visne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden Det er garantert ikke plantelys. De står jo blant annet i vindu uten planter. Og noen har disse lysene utenfor huset og. Det er så lilla at hele rommet blir lyst opp i lilla. De som har det ute, der lyses hele veggen opp som lilla. og som sagt er det noen som har det i turkis og noen i rødt og. Ser det veldig godt når jeg drar på jobb på morgenen og det er mørkt ute. Ser jo ut som «red light district» i hvert fjerde hus😂 Anonymkode: 36c93...f08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Del Skrevet 1 time siden Jeg bruker lyspærer som kan være hvite, blå eller gule. Bruker å ha på blått nå om morgenen for å våkne. Kan det være noe slikt? https://www.ikea.com/no/no/p/tradfri-led-paere-e27-1055-lumen-smart-kan-dimmes-tradlost-varmhvit-til-kaldhvit-globe-60545673/ Anonymkode: 4d050...62d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå