AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #1 Skrevet 23. november 2024 Datet en jente i 5-6 måneder. Enige OL å være eksklusive. Gjensidig respekt, tillit og vi gjør begge gode ting for hverandre. vi har barn på hver vår side, og hun har sine mere den jeg har mitt barn. Hun føler at ting går fort da hun hatt store forandringer privat og jobbmessig. Lang samtale i dag, hvor hun sier at hun ikke vet hvor hun har seg selv i forhold til meg. At hun ikke har tiden for å tenke hva hun føler for meg fordi livet er hektisk om dagene.. hun ønsker å se videre hva som skjer og må ta hver dag for det som kommer med tanke på oss to. Jeg føler det er vanskelig da jeg er nok dypere i der en hva hun er. Syns det er vanskelig, og hun ønsker at vi fortsetter kontakten og ser hvor det går videre.. Ikke vært i mange slike situasjoner, så hva gjør jeg nå? Liker henne godt, og det vet hun. Hun sier hun er glad i meg bryr seg om meg Anonymkode: 9eb0e...5ee 2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #2 Skrevet 23. november 2024 Etter 5-6 måneder burde dere mer enn date. Hun burde vite om hun er forelsket i deg eller hva, slik det er nå tror jeg ikke hun er romantisk investert og det er du. Anonymkode: 4d01b...3a1 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #3 Skrevet 24. november 2024 Hva med å gi dere selv en tidsfrist? Alternativt kan du kreve det av henne. Gi relasjonen feks tre måneder til, hvor begge gjør en ekstra innsats for å bli kjent enda bedre. Er hun fortsatt usikker etter de tre månedene, er det takk og farvel. Ikke la deg slepe med etter hennes "vi ser an". Er hun empatisk og bryr seg om deg, vil hun også ønske å gi deg klarhet uansett hvordan det ender. Og er det viktig nok å beholde deg, så vil hun legge inn innsatsen. Man finner alltid tid til det man opplever som viktigst her i livet. Anonymkode: 37bc6...f8c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå