AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #21 Del Skrevet 23. november 2024 Herregud, kan hun ikke være barnslig når hun er et BARN? For en SYK SYK verden vi lever i når 6 år er for gammelt for barbie og ponnier. Nei, kjøp høye hæler, designerveske, parfyme og hårfjerningsvoks til henne. KAnskje hun skal motiveres til å ønske seg noen fine vinglass også? Anonymkode: 0865e...a53 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #22 Del Skrevet 23. november 2024 Jeg og mine venninner og døtrene mine også lekte med dokker til vi var 12, så ja, la henne ønske seg det. Anonymkode: c44d8...275 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #23 Del Skrevet 23. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jente på seks år. Begynte på skolen i august. Til jul har hun ganske barnslige ønsker som Barbie, enhjørninger, Schleich hester mm. Bør hun oppfordres til å ønske seg andre ting? Aner ikke hva andre på 6 år leker med, men hører at flere i klassen har begynt med sminke etc. Anonymkode: 698ec...38b Tuller du her? Jenter på seks år skal kunne leke med dukker, og de skal faktisk ikke ødelegge huden sin med sminke. Anonymkode: a7d19...8f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #24 Del Skrevet 23. november 2024 😂😂😂 Anonymkode: 4b79e...4f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #25 Del Skrevet 23. november 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Herregud, kan hun ikke være barnslig når hun er et BARN? For en SYK SYK verden vi lever i når 6 år er for gammelt for barbie og ponnier. Nei, kjøp høye hæler, designerveske, parfyme og hårfjerningsvoks til henne. KAnskje hun skal motiveres til å ønske seg noen fine vinglass også? Anonymkode: 0865e...a53 Hvorfor skriker du? Ts stilte bare et spørsmål Anonymkode: 3182b...0d3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå