AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #1 Del Skrevet 23. november 2024 Noen som har denne? Jeg skal skaffe en planlegger, og kom over denne i butikken. Den koster litt mer enn det jeg i utgangspunktet tenkte å kjøpe, men hvis den faktisk er nyttig, så er det kanskje verdt det? Anonymkode: a63eb...0be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #2 Del Skrevet 23. november 2024 Jeg har årets, men skal kjøpe neste års også. Syns det er nyttig for mitt bruk, som sparer målrettet og har ulike sparemål, lister og andre ting for å holde orden. Samt mål for måneden, så man husker hva man skal fokusere på. Er dog litt skuffet over at den er helt lik fjorårets mtp innhold, farge og design. Men har jo god nytte av den. Anonymkode: 0e956...5aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #3 Del Skrevet 23. november 2024 Hm... Der sparte jeg over 300 kr gitt, pr år, på å ikke kjøpe en sånn. Anonymkode: 9cdc7...b23 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #4 Del Skrevet 24. november 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hm... Der sparte jeg over 300 kr gitt, pr år, på å ikke kjøpe en sånn. Anonymkode: 9cdc7...b23 Nja. Så mye sparer ikke jeg. Skal jo uansett kjøpe en. Spm er om jeg skal kjøpe denne eller en vanlig en. Anonymkode: a63eb...0be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #5 Del Skrevet 24. november 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nja. Så mye sparer ikke jeg. Skal jo uansett kjøpe en. Spm er om jeg skal kjøpe denne eller en vanlig en. Anonymkode: a63eb...0be Men hvorfor kjøpe en sånn i det hele tatt? Anonymkode: 9cdc7...b23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PoohB Skrevet 24. november 2024 #6 Del Skrevet 24. november 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Men hvorfor kjøpe en sånn i det hele tatt? Anonymkode: 9cdc7...b23 Fordi jeg synes det er praktisk for å holde orden på diverse ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #7 Del Skrevet 30. november 2024 Fant den til nesten halvparten pris nå når det er tilbud, så nå gleder jeg meg til det er klart for å begynne å bruke den Anonymkode: a63eb...0be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #8 Del Skrevet 30. november 2024 Kjøpte også på black friday-tilbud. Det eneste jeg kjøpte. Lise ville vært stolt 😁 Anonymkode: 0e956...5aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #9 Del Skrevet 1. desember 2024 Er det mulig å skrive vanlige notater i den eller er det bare for regnskap/økonomi ? Anonymkode: 4c5ed...96e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #10 Del Skrevet 1. desember 2024 Det er en vanlig en, med ekstra plass for økonomi, sparing, økonomitips, budsjett og lignende. Anonymkode: a63eb...0be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #11 Del Skrevet 1. desember 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Det er en vanlig en, med ekstra plass for økonomi, sparing, økonomitips, budsjett og lignende. Anonymkode: a63eb...0be Da er den uaktuell for meg. Ser ikke for meg at den fungerer til å ta notater under møter akkurat. Anonymkode: 4c5ed...96e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #12 Del Skrevet 1. desember 2024 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Da er den uaktuell for meg. Ser ikke for meg at den fungerer til å ta notater under møter akkurat. Anonymkode: 4c5ed...96e Hvorfor ikke? Det er jo en vanlig en i tillegg. Økonomisakene er hovedsaklig på andre sider enn de vanlige åpne notatene for dagene Anonymkode: a63eb...0be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå