AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Altså hvordan gjør du vurderingen slik at du kan gå etter menn i din egen liga? Hvordan vurderer du ditt eget ansikt? Kropp er litt lettere, mtp. fettprosent, former, etc. 1 - 10 er bare et mål, hvis du har problemer med det, la vær å kommenter. Anonymkode: 452c8...e01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Vurderer det ulikt for ulike dagers humør og sikkert utifra syklus. Er aldri en 8 og aldri en 2. Men alle imellom har jeg følte meg som. Går utifra forelskelse, dater ikke når jeg ikke kjenner noen. Anonymkode: 63895...aa1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Jeg har et pent ansikt og opplever at menn ser på meg og/eller tar kontakt, men jeg misliker kroppen min etter å ha fått barn og gått ned en del i vekt (løs hud som må opereres vekk) så hvis jeg bare skal vurdere ansiktet ville det blitt en 8 kanskje, men med kroppen og den dårlige selvtilliten - 4. Anonymkode: 94278...f78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Overaltalltid Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Vil si jeg er en 9 ' er samlet. Så syntes selv jeg er en Catch 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden K51 Kropp: 8, fordi jeg har trent og spist sunt hele livet. Får ofte høre at jeg har kropp som en 19-åring, men den er jo preget av barnefødsler og amming. Ansikt: 5, kanskje? Ingen klassisk skjønnhet, men søt. Som kjæreste? 8-9. Er en god kjæreste, på alle plan. Anonymkode: c5d12...ad2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Vurderer det ulikt for ulike dagers humør og sikkert utifra syklus. Er aldri en 8 og aldri en 2. Men alle imellom har jeg følte meg som. Går utifra forelskelse, dater ikke når jeg ikke kjenner noen. Anonymkode: 63895...aa1 Siden de andre blir kontaktet senker vi den 7eren til en 5-4 😅 På det høyeste. Anonymkode: 63895...aa1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Siden de andre blir kontaktet senker vi den 7eren til en 5-4 😅 På det høyeste. Anonymkode: 63895...aa1 Mener ikke sosiale settinger, jeg er ikke synlig på nett. Anonymkode: 63895...aa1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mener ikke sosiale settinger, jeg er ikke synlig på nett. Anonymkode: 63895...aa1 I* Anonymkode: 63895...aa1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMK Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden 5. Midt på treet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden Vel, det første alle bør gjøre før de begynner å vurdere seg selv alvorlig er å bli slank med konturer av magemuskler. Man ser sine ansiktstrekk best når man er slank. Anonymkode: ca100...521 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden Kropp - 6 Ansikt - 1. Anonymkode: 66ef9...672 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #12 Del Skrevet 3 timer siden 6-7 kanskje Anonymkode: 6509e...c2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #13 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Vel, det første alle bør gjøre før de begynner å vurdere seg selv alvorlig er å bli slank med konturer av magemuskler. Man ser sine ansiktstrekk best når man er slank. Anonymkode: ca100...521 Hva om du blir styggere som så slank fordi du har høye skarpe skinnben så du føler du blir for hul i skinnene? Jeg vil ha søtere trekk og fylle inn skinnene mine så mye det lar seg gjøre. Liker meg best på 22-23 bmi, kroppen min kler litt fyll syns jeg selv. Liker former, vil ha fyldige lår og litt pupper. Det er min smak. Anonymkode: 63895...aa1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #14 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hva om du blir styggere som så slank fordi du har høye skarpe skinnben så du føler du blir for hul i skinnene? Jeg vil ha søtere trekk og fylle inn skinnene mine så mye det lar seg gjøre. Liker meg best på 22-23 bmi, kroppen min kler litt fyll syns jeg selv. Liker former, vil ha fyldige lår og litt pupper. Det er min smak. Anonymkode: 63895...aa1 Høye kinnben gir jo som regel en pen estetikk, selv om det finnes uttallige eksempler på kvinner uten høye kinnben som har blitt sex-symbol blant menn. De fleste ser objektivt ikke stygge ut pga. Høye kinnben og hule kinn, men mindre man tar det til et punkt hvor man har anoreksi. Anonymkode: ca100...521 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 2 timer siden #15 Del Skrevet 2 timer siden Mann, tipper jeg ligger på 4. Hårtap trekker ned, samme med spinkel fysikk. Null skjeggvekst, og ser lite mandig ut. Guttete fysikk/utseende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #16 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Høye kinnben gir jo som regel en pen estetikk, selv om det finnes uttallige eksempler på kvinner uten høye kinnben som har blitt sex-symbol blant menn. De fleste ser objektivt ikke stygge ut pga. Høye kinnben og hule kinn, men mindre man tar det til et punkt hvor man har anoreksi. Anonymkode: ca100...521 Jeg er enig, foruten i mitt tilfelle. Bra du sier det for damer som leser og kanskje tok til seg min usikkerhet 😊 Anonymkode: 63895...aa1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Overaltalltid Skrevet 1 time siden #17 Del Skrevet 1 time siden DelvisPresley skrev (52 minutter siden): Mann, tipper jeg ligger på 4. Hårtap trekker ned, samme med spinkel fysikk. Null skjeggvekst, og ser lite mandig ut. Guttete fysikk/utseende. Vet hårtap er veldig personlig. Personlig og snakker for mange jenter. At lite hår er ikke noe som trekker ned for oss. Kun deres eget selvbilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå