Gå til innhold

[Dating] Hvordan rater du deg selv fra 1 - 10?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Altså hvordan gjør du vurderingen slik at du kan gå etter menn i din egen liga? Hvordan vurderer du ditt eget ansikt? Kropp er litt lettere, mtp. fettprosent, former, etc. 1 - 10 er bare et mål, hvis du har problemer med det, la vær å kommenter.

Anonymkode: 452c8...e01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vurderer det ulikt for ulike dagers humør og sikkert utifra syklus. Er aldri en 8 og aldri en 2. Men alle imellom har jeg følte meg som.

Går utifra forelskelse, dater ikke når jeg ikke kjenner noen.

Anonymkode: 63895...aa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et pent ansikt og opplever at menn ser på meg og/eller tar kontakt, men jeg misliker kroppen min etter å ha fått barn og gått ned en del i vekt (løs hud som må opereres vekk) så hvis jeg bare skal vurdere ansiktet ville det blitt en 8 kanskje, men med kroppen og den dårlige selvtilliten - 4.

Anonymkode: 94278...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

K51

Kropp: 8, fordi jeg har trent og spist sunt hele livet. Får ofte høre at jeg har kropp som en 19-åring, men den er jo preget av barnefødsler og amming.

Ansikt: 5, kanskje? Ingen klassisk skjønnhet, men søt.

Som kjæreste? 8-9. Er en god kjæreste, på alle plan. 

Anonymkode: c5d12...ad2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Vurderer det ulikt for ulike dagers humør og sikkert utifra syklus. Er aldri en 8 og aldri en 2. Men alle imellom har jeg følte meg som.

Går utifra forelskelse, dater ikke når jeg ikke kjenner noen.

Siden de andre blir kontaktet senker vi den 7eren til en 5-4 😅 På det høyeste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Siden de andre blir kontaktet senker vi den 7eren til en 5-4 😅 På det høyeste.

Mener ikke sosiale settinger, jeg er ikke synlig på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Mener ikke sosiale settinger, jeg er ikke synlig på nett.

I*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det første alle bør gjøre før de begynner å vurdere seg selv alvorlig er å bli slank med konturer av magemuskler. Man ser sine ansiktstrekk best når man er slank.

Anonymkode: ca100...521

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vel, det første alle bør gjøre før de begynner å vurdere seg selv alvorlig er å bli slank med konturer av magemuskler. Man ser sine ansiktstrekk best når man er slank.

Hva om du blir styggere som så slank fordi du har høye skarpe skinnben så du føler du blir for hul i skinnene? Jeg vil ha søtere trekk og fylle inn skinnene mine så mye det lar seg gjøre. 

Liker meg best på 22-23 bmi, kroppen min kler litt fyll syns jeg selv. Liker former, vil ha fyldige lår og litt pupper.

Det er min smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Hva om du blir styggere som så slank fordi du har høye skarpe skinnben så du føler du blir for hul i skinnene? Jeg vil ha søtere trekk og fylle inn skinnene mine så mye det lar seg gjøre. 

Liker meg best på 22-23 bmi, kroppen min kler litt fyll syns jeg selv. Liker former, vil ha fyldige lår og litt pupper.

Det er min smak.

Høye kinnben gir jo som regel en pen estetikk, selv om det finnes uttallige eksempler på kvinner uten høye kinnben som har blitt sex-symbol blant menn. De fleste ser objektivt ikke stygge ut pga. Høye kinnben og hule kinn, men mindre man tar det til et punkt hvor man har anoreksi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann, tipper jeg ligger på 4.

Hårtap trekker ned, samme med spinkel fysikk. Null skjeggvekst, og ser lite mandig ut. Guttete fysikk/utseende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Høye kinnben gir jo som regel en pen estetikk, selv om det finnes uttallige eksempler på kvinner uten høye kinnben som har blitt sex-symbol blant menn. De fleste ser objektivt ikke stygge ut pga. Høye kinnben og hule kinn, men mindre man tar det til et punkt hvor man har anoreksi.

Jeg er enig, foruten i mitt tilfelle. Bra du sier det for damer som leser og kanskje tok til seg min usikkerhet 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

DelvisPresley skrev (52 minutter siden):

Mann, tipper jeg ligger på 4.

Hårtap trekker ned, samme med spinkel fysikk. Null skjeggvekst, og ser lite mandig ut. Guttete fysikk/utseende.

Vet hårtap er veldig personlig. Personlig og snakker for mange jenter. At lite hår er ikke noe som trekker ned for oss. Kun deres eget selvbilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...