AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:55 #1 Del Skrevet lørdag kl 17:55 Jeg er medlem av flere grupper hvor det tydeligvis er mulighet for å poste anonymt da jeg ser flere innlegg daglig av anonyme brukere. Jeg skulle gjerne stil spørsmål i den ene gruppa og helst anonymt da jeg kjenner flere av medlemmene, men de siste 2 årene har jeg aldri fått noe alternativ for å poste anonymt. Når jeg googler så finner jeg ut at grunnen til at man ikke kan poste anonymt er pga 1) gruppen er stengt for anonyme innlegg (det er ikke tilfellet siden andre poster anonymt) eller 2) admin har blokket denne funksjonen for meg spesifikt…og jeg kan ikke se noen grunn til at jeg personlig skal ha blitt blokket for å poste anonymt i absolutt alle gruppene jeg er medlem i. Sjekket nemlig alle grupper for å se om jeg får opp alternativet, men får det ikke noe sted Noen som har noen tips til hva jeg ev kan ha oversett? Anonymkode: d8d17...f76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:26 #2 Del Skrevet søndag kl 21:26 Lag deg en gmail konto med et alias, så oppretter du en facebook konto med den identiteten. Anonymkode: 2785b...c60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå