AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Skal ikke ha flere barn nå. Minste er et halvt år, og jeg ammer. Jeg veier va 7 kg mer enn før jeg fikk barn. Vil ned denne vekten, og «bli meg selv igjen». Ifølge MBI-kalkulator er jeg nå på «overvekt» og vil altså ned til normalvekt igjen. Jeg syns det er så vanskelig. Blir veldig sulten av å amme. Prøver å spise minst mulig/sunnest mulig hver dag. Klarer dette fint på dagen, men så kommer kvelden. Barna er i seng, og sulten «innhenter» meg, og jeg spiser ofte mer enn jeg skal og usunt (søte ting. Sjokolade O.l). Jeg ser problemet mitt, men syns det er vanskelig å gripe ordentlig fatt i det. Til deg som er tilbake der du var før du fikk barn, og som måtte jobbe for det (ikke deg der alt bare forsvant med en gang) : har du noen tips? Hvordan gikk du ned? Telte kalorier? La om på kostholdet? Jeg trener ikke, men går turer hver dag.. Anonymkode: f0d6d...d58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne Nym Medlem Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden (endret) Vet SÅ godt at man vil "tilbake" til seg selv, men plis plis vent med å gå ned i vekt til du er ferdig med å amme❤️ "Slanking i ammeperioden frarådes fordi nedbrytning av morens kroppsfett vil frigjøre lagrede miljøgifter som kan gå over i morsmelken." https://www.helsedirektoratet.no/faglige-rad/rad-til-kvinner-som-ammer/vekt Endret 2 timer siden av Anne Nym Medlem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden La meg gjette - du hadde keisersnitt eller og vil finne noen bukser som passer? Anonymkode: f36c4...5f3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): La meg gjette - du hadde keisersnitt eller og vil finne noen bukser som passer? Anonymkode: f36c4...5f3 Ånei er det samme person😂 orker ikke! Anonymkode: 81250...5e2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ånei er det samme person😂 orker ikke! Anonymkode: 81250...5e2 Den personen ammet ikke 🤣 Den personen laget mange forskjellige tråder på dette underforumet Anonymkode: e4f08...2af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Skal ikke ha flere barn nå. Minste er et halvt år, og jeg ammer. Jeg veier va 7 kg mer enn før jeg fikk barn. Vil ned denne vekten, og «bli meg selv igjen». Ifølge MBI-kalkulator er jeg nå på «overvekt» og vil altså ned til normalvekt igjen. Jeg syns det er så vanskelig. Blir veldig sulten av å amme. Prøver å spise minst mulig/sunnest mulig hver dag. Klarer dette fint på dagen, men så kommer kvelden. Barna er i seng, og sulten «innhenter» meg, og jeg spiser ofte mer enn jeg skal og usunt (søte ting. Sjokolade O.l). Jeg ser problemet mitt, men syns det er vanskelig å gripe ordentlig fatt i det. Til deg som er tilbake der du var før du fikk barn, og som måtte jobbe for det (ikke deg der alt bare forsvant med en gang) : har du noen tips? Hvordan gikk du ned? Telte kalorier? La om på kostholdet? Jeg trener ikke, men går turer hver dag.. Anonymkode: f0d6d...d58 Jeg telte kalorier ja. Siden jeg ammet så trengte jeg mer enn uten amming. Passet på at jeg brukte mer kalorier enn jeg spiste. Jeg er ganske lav, 158, og spiste 2000 kalorier om dagen. Jeg gikk lange turer i sovetiden og trenge styrke to-tre ganger i uken. Var tilbake på trivselsvekt da barnet var ett år☺️ Anonymkode: cbd61...bf8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Den personen ammet ikke 🤣 Den personen laget mange forskjellige tråder på dette underforumet Anonymkode: e4f08...2af Hahaha sant det. Ja herregud for et shitshow. Sorry TS, ikke meninga å kapre tråden din. Det første svaret du fikk er fasit 👍🏼 Anonymkode: 81250...5e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (29 minutter siden): La meg gjette - du hadde keisersnitt eller og vil finne noen bukser som passer? Anonymkode: f36c4...5f3 What? Nei, jeg hadde ikke keisersnitt. Jeg har aldri spurt om vekt her før, så du blander meg med noen andre. Anonymkode: f0d6d...d58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå