Gå til innhold

Iskaffe Christmas Mocha

MegJa

Anbefalte innlegg

Noen som har sett den i butikkene enda i år? I fjor kom den i butikkene midt i oktober her hvor jeg bor ( Innlandet ), men i år har jeg ikke sett den.....

Endret av MegJa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den kom for noen uker siden, hvertfall på Kiwi, Extra og Meny, jeg bor i Stavanger. Var på utkikk etter den lenge før den kom 😉

Anonymkode: 99b59...456

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tine sin? Den har jeg ikke sett enda, bor i Bergen. Men den røde fra Starbucks er kommet. 

Anonymkode: 56cd4...7db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener Tine sin ja☺️ Jeg synes at den smaker så godt! Men da har jeg ihvertfall fått en bekreftelse på at den fortsatt finnes, får bare håpe den snart kommer i butikkhyllene her hvor jeg bor også :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner at jeg også blir skuffet, dersom den ikke blir å finne her i nærområdet. Jeg synes den smaker så godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Trodde ikke denne skulle komme i år? Siden de har den pumping spise? Bor i sør, fikk beskjed om dette på Kiwi, men finnes den andre plasser bør den jo være mulig å ta inn. 

Anonymkode: c8a37...652

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, beklager forrige innlegg, jeg trodde jeg hadde sett den på de butikkene. Men det var nok bare i kalenderen jeg såg de i, i de butikkene de hadde den konkurransen. Siden jeg vant en sånn Tine Iskaffe julekalender, med den iskaffen. Så trodde jeg de hadde den, i de butikkene som konkurransen var i. 

Anonymkode: 99b59...456

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde den i nærbutikken i fjor, men i år virker det som om den er erstattet av starbucks sin juleiskaffe i «stor» kartong. 

Anonymkode: 3ea9f...978

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...