MegJa Skrevet 23. november 2024 #1 Del Skrevet 23. november 2024 (endret) Noen som har sett den i butikkene enda i år? I fjor kom den i butikkene midt i oktober her hvor jeg bor ( Innlandet ), men i år har jeg ikke sett den..... Endret 23. november 2024 av MegJa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #2 Del Skrevet 24. november 2024 Den kom for noen uker siden, hvertfall på Kiwi, Extra og Meny, jeg bor i Stavanger. Var på utkikk etter den lenge før den kom 😉. Anonymkode: 99b59...456 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #3 Del Skrevet 24. november 2024 Kjøpte den på Kiwi for to uker siden (Sunnmøre) Anonymkode: a93e8...8e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #4 Del Skrevet 24. november 2024 Tine sin? Den har jeg ikke sett enda, bor i Bergen. Men den røde fra Starbucks er kommet. Anonymkode: 56cd4...7db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 24. november 2024 Forfatter #5 Del Skrevet 24. november 2024 Jeg mener Tine sin ja☺️ Jeg synes at den smaker så godt! Men da har jeg ihvertfall fått en bekreftelse på at den fortsatt finnes, får bare håpe den snart kommer i butikkhyllene her hvor jeg bor også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 24. november 2024 #6 Del Skrevet 24. november 2024 (endret) . Endret 30. desember 2024 av Nowayback Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 27. november 2024 #7 Del Skrevet 27. november 2024 (endret) . Endret 30. desember 2024 av Nowayback Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 27. november 2024 Forfatter #8 Del Skrevet 27. november 2024 Kjenner at jeg også blir skuffet, dersom den ikke blir å finne her i nærområdet. Jeg synes den smaker så godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #9 Del Skrevet 5. desember 2024 Trodde ikke denne skulle komme i år? Siden de har den pumping spise? Bor i sør, fikk beskjed om dette på Kiwi, men finnes den andre plasser bør den jo være mulig å ta inn. Anonymkode: c8a37...652 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #10 Del Skrevet 6. desember 2024 Hei, beklager forrige innlegg, jeg trodde jeg hadde sett den på de butikkene. Men det var nok bare i kalenderen jeg såg de i, i de butikkene de hadde den konkurransen. Siden jeg vant en sånn Tine Iskaffe julekalender, med den iskaffen. Så trodde jeg de hadde den, i de butikkene som konkurransen var i. Anonymkode: 99b59...456 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 6. desember 2024 #11 Del Skrevet 6. desember 2024 Om dere har mulighet har de fått disse i store kartonger på Nordby i Sverige;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 7. desember 2024 Forfatter #12 Del Skrevet 7. desember 2024 Christmas mocha i store kartonger??? Oida. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #13 Del Skrevet 7. desember 2024 Vi hadde den i nærbutikken i fjor, men i år virker det som om den er erstattet av starbucks sin juleiskaffe i «stor» kartong. Anonymkode: 3ea9f...978 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå