AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #1 Skrevet 23. november 2024 Tror det var fra i sommer. Han hadde en jevnaldrende kjæreste, en jente, som ringte og lagde mase styr om han var sammen med andre eller ikke hadde på telefonen hele tiden. Han var på hytta med mor og en kamerat og jenta gikk helt bananas Husker dere? Hvordan gikk det der? Anonymkode: 8ab8e...0dd
AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #2 Skrevet 23. november 2024 Hei, det er jeg var min tråd. Det ble heldigvis slutt mellom dem for litt siden. Hun gjorde bruddet stygt ved å kline med en annen gutt foran øyne hans når de enda var sammen, da innså endelig sønnen min at hun ikke var bra for han. Han var litt lei seg først, men kom seg fort opp igjen. Nå har han smått begynt å date andre og er helt ferdig med hun. Det var et styr mens det holdt på, men nå er det endelig for han sin del helt ferdig. Det gjenstår nå å se om han har tatt skade av forholdet eller ikke, i lengden. Takk som spurte ❤️ Anonymkode: fab60...32e 1 8
AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #3 Skrevet 23. november 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hei, det er jeg var min tråd. Det ble heldigvis slutt mellom dem for litt siden. Hun gjorde bruddet stygt ved å kline med en annen gutt foran øyne hans når de enda var sammen, da innså endelig sønnen min at hun ikke var bra for han. Han var litt lei seg først, men kom seg fort opp igjen. Nå har han smått begynt å date andre og er helt ferdig med hun. Det var et styr mens det holdt på, men nå er det endelig for han sin del helt ferdig. Det gjenstår nå å se om han har tatt skade av forholdet eller ikke, i lengden. Takk som spurte ❤️ Anonymkode: fab60...32e Så utrolig deilig for ham og sikkert for deg som mamma også. Mye de skal gjennom ja😅 Anonymkode: 8ab8e...0dd 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #4 Skrevet 23. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så utrolig deilig for ham og sikkert for deg som mamma også. Mye de skal gjennom ja😅 Anonymkode: 8ab8e...0dd Jeg må si at det er utrolig godt for meg også, nå er mange av bekymringene mine borte. Det har vært mange triste følelser av å føle meg så rådvill. Huff ja, jeg håper neste forhold han er i blir en god erfaring for han. Krysser fingrene for det 😊 Anonymkode: fab60...32e 1 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå