AnonymBruker Skrevet i går, 17:22 #1 Del Skrevet i går, 17:22 Først og fremst har jeg ikke blitt diagnotisert med bipolar lidelse. Men jeg skal igang ed utredning av ADHD, og jeg vil også se om det kanskje kan være bipolar. Midten av oktober sov jeg svært lite over par uker. Jeg dro etterhvert spontant til legen og ba om søvnmedisiner. Det fikk eg, men jeg turte aldri bruke de. men det gikk seg til etterhvert. De par ukene der jeg ikke sov, så hadde jeg høy energi, snakket på inn og utpust, gikk veldig lange turer. Jeg følte meg generelt høy uten noen form for inntak av rus. Selvom jeg ble veldig frustrert av å ikke få sove Etterhvert møtte jeg veggen, og følte på angst og var nede. Med tunge og tanker som jeg ikke skal nevne her. Men det også gikk relativt fort over, men jeg har hele tiden snakket med helsepersonell. Jeg fungerte ikke i jobb den perioden der jeg hadde høy energi og lite søvn. Fordi hode ikke fungerte å anstrenge seg. Når jeg ser tilbake så er det veldig kaotiske uker. Kan det ha vært hypomani? Anonymkode: 5f978...1ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:29 #2 Del Skrevet i går, 17:29 I tillegg har jeg hatt tilbakevennende depresjon i flere år Anonymkode: 5f978...1ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:31 #3 Del Skrevet i går, 17:31 Ja, det høres ut som hypomani. Anonymkode: 8f339...161 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TinaChristina Skrevet i går, 17:35 #4 Del Skrevet i går, 17:35 Jeg har bipolar 2. Jeg ble også diagnostisert med tilbakevendende depresjon fordi jeg ikke sa fra om periodene med ekstrem høy energi. Har nok hatt sykdommen siden jeg var 11, men fikk diagnosen når jeg var 33. Det hjalp mye på å forstå hvorfor jeg alltid har følt meg "annerledes" og ustabil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:41 #5 Del Skrevet i går, 17:41 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Først og fremst har jeg ikke blitt diagnotisert med bipolar lidelse. Men jeg skal igang ed utredning av ADHD, og jeg vil også se om det kanskje kan være bipolar. Midten av oktober sov jeg svært lite over par uker. Jeg dro etterhvert spontant til legen og ba om søvnmedisiner. Det fikk eg, men jeg turte aldri bruke de. men det gikk seg til etterhvert. De par ukene der jeg ikke sov, så hadde jeg høy energi, snakket på inn og utpust, gikk veldig lange turer. Jeg følte meg generelt høy uten noen form for inntak av rus. Selvom jeg ble veldig frustrert av å ikke få sove Etterhvert møtte jeg veggen, og følte på angst og var nede. Med tunge og tanker som jeg ikke skal nevne her. Men det også gikk relativt fort over, men jeg har hele tiden snakket med helsepersonell. Jeg fungerte ikke i jobb den perioden der jeg hadde høy energi og lite søvn. Fordi hode ikke fungerte å anstrenge seg. Når jeg ser tilbake så er det veldig kaotiske uker. Kan det ha vært hypomani? Anonymkode: 5f978...1ee Mangel på søvn kan også føre til de tingene du beskriver, så nei det trenger ikke nødvendigvis å være hypomani. Anonymkode: e164c...d97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stoltskeiv Skrevet i går, 18:37 #6 Del Skrevet i går, 18:37 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Mangel på søvn kan også føre til de tingene du beskriver, så nei det trenger ikke nødvendigvis å være hypomani. Anonymkode: e164c...d97 enig! Men med tanke på at denne personen har tilbakevennende depresjon, så ville jeg nevnt dette til en psykolog. Det høres absolutt ut som hypomanisk episode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden Stoltskeiv skrev (På 23.11.2024 den 19.37): enig! Men med tanke på at denne personen har tilbakevennende depresjon, så ville jeg nevnt dette til en psykolog. Det høres absolutt ut som hypomanisk episode Hadde trådstarter beskrevet flere slike episoder og ikke kun den ene som kom etter en periode med lite søvn kunne jeg vært mer enig. Anonymkode: e164c...d97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå