AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Begynte å trene for ca. 2 mnd siden. Trener 3 ganger i uka, som regel en styrketime (power, Pure strength) kombinert med Absolution (mage/core), eller Cardio Energy kombinert med Absolution. Er dette en grei mengde for å komme i bedre form og bygge litt muskler? .Jeg er 167 høy og veier 54 kg. Bør jeg spise noen hundre kalorier ekstra de dagene jeg trener? Unner meg noen ganger en proteinbar, får ikke alltid i meg nok proteiner. Er det greit? Anonymkode: e733c...43f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Proteinbar er bare tull. Spiser heller ordentlige proteiner Anonymkode: 3a40e...688 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Glemte Tabata, trener det også 1-2 ggr i uka. Altså 3 ganger, 2 timer (30-45 min per time) om gangen. Ts Anonymkode: e733c...43f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Hvor mye du bør trene, må du finne ut sjæl. Selv trener jeg null og niks, og trives godt med det. Angående mat, så styr for all del unna alt som finnes av proteiner, kosttilskudd og alskens overpriset skitt. Fullstendig bortkastede penger. Spis skikkelig mat med kjøtt og grønnsaker så får du alt du trenger av næring. Anonymkode: 7b0a1...3a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvor mye du bør trene, må du finne ut sjæl. Selv trener jeg null og niks, og trives godt med det. Angående mat, så styr for all del unna alt som finnes av proteiner, kosttilskudd og alskens overpriset skitt. Fullstendig bortkastede penger. Spis skikkelig mat med kjøtt og grønnsaker så får du alt du trenger av næring. Anonymkode: 7b0a1...3a3 Greia med disse proteinbarene er at de erstatter annet godteri som jeg ellers ville spist. Elsker alt som er søtt, så søtsaker blir det uansett. Tanken er at det er i hvert fall protein I disse barene. Anonymkode: e733c...43f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Del Skrevet 1 time siden Jeg trener 5-6 dager i uken. Jeg aner ikke hva de timene dine innebærer,men det er definitivt bra for å komme i bedre form hvis utgangspunktet var ingen trening. Om du bør spise mer må du kjenne etter på selv, hvordan energinivået er, og om vekta går nedover. Jeg spiser opptil 1000 kalorier ekstra på dager med hardere økter. Anonymkode: 3cbf5...069 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg trener 5-6 dager i uken. Jeg aner ikke hva de timene dine innebærer,men det er definitivt bra for å komme i bedre form hvis utgangspunktet var ingen trening. Om du bør spise mer må du kjenne etter på selv, hvordan energinivået er, og om vekta går nedover. Jeg spiser opptil 1000 kalorier ekstra på dager med hardere økter. Anonymkode: 3cbf5...069 Hva trener du? Anonymkode: e733c...43f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå