Gå til innhold

Tunge bein

regatta88

Anbefalte innlegg

Er i brukbar fysisk form, men veier rundt 100kg. Mann 38 år. Går omtrent 10 000 skritt daglig, og går en tur en times lang tur en gang i uka.

Beina fungerer fint, men de kjennes veldig tunge og har gjort det lenge. Flere år etter hva jeg kan huske. Kjenner det i legger og lår. Tungt å gå i trapper bl.a. ikke pga pust. Er sterk i beina. Gammel alpinist og fotballspiller.

Innspill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mest sannsynlig er det vel bare å trene litt for å bli kvitt den følelsen? For meg er det iallfall slik. Når jeg er utrent i akkurat det jeg gjør føles de tunge. Selv om jeg er sterk fra annen trening. Som regel er det lettere et par uker inn, og stor bedring etter god oppvarming også.

Ellers er det vel også slik med lipødem, at tunge ben er et symptom, men det skal du ikke brkymre deg for om du ikke har noen andre tegn på det selvsagt!

Anonymkode: cfe24...d7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

regatta88 skrev (2 timer siden):

Er i brukbar fysisk form, men veier rundt 100kg. Mann 38 år. Går omtrent 10 000 skritt daglig, og går en tur en times lang tur en gang i uka.

Beina fungerer fint, men de kjennes veldig tunge og har gjort det lenge. Flere år etter hva jeg kan huske. Kjenner det i legger og lår. Tungt å gå i trapper bl.a. ikke pga pust. Er sterk i beina. Gammel alpinist og fotballspiller.

Innspill?

Hadde sjekket litt status på vitaminer og mineraler hos fastlege. 

Anonymkode: c9f0f...eb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...