AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Jeg trodde jeg hadde greid å tilgi et tillitsbrudd og gått videre, men i perioder kommer alt over meg igjen og jeg kverner både dag og natt over det. Noen som har tips til hvordan legge ting bak seg og se fremover?😫 Anonymkode: 6f800...ccf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Del Skrevet 1 time siden hvor lenge er det siden dette tillitsbruddet? Anonymkode: 34509...7f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 53 minutter siden #3 Del Skrevet 53 minutter siden Kommer an på hva tillitsbruddet er. Anonymkode: d53b1...592 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28 minutter siden #4 Del Skrevet 28 minutter siden AnonymBruker skrev (23 minutter siden): hvor lenge er det siden dette tillitsbruddet? Anonymkode: 34509...7f9 3-4 år siden han ville forlate meg mens jeg var gravid. Da hadde vi vært sammen i 8-9 år. Mye frem og tilbake hvor vi var fra hverandre en stund, så sammen igjen, men det ble vanskelig. Vi hadde en lengre periode hvor vi var separert, men jobbet mot å finne tilbake til hverandre igjen (samtaler med parterapeut osv). I denne perioden hadde han sex med en kollega to ganger rundt juletider i fjor, noe som knakk meg veldig. I tillegg løy han om det da jeg spurte ham om det, for jeg hadde mistanke (dårlig følelse rundt dem i lengre tid). Til slutt, etter nyttår i år la han alle kort på bordet, la seg langflat, skjønte ikke hva som hadde gått av ham de siste årene hvor vi har vært så frem og tilbake. Alt han ønsket var å være sammen som en familie igjen.. masse jobb, men nå har vi vært sammen siden tidlig i sommer. Så tillitsbruddet går ut på å svikte i en sårbar situasjon og løgner. TS Anonymkode: 6f800...ccf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 minutter siden #5 Del Skrevet 21 minutter siden Jeg hadde nok ikke greid å stole på han i lengden. Anonymkode: 28c41...fa2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 minutter siden #6 Del Skrevet 19 minutter siden Tillit må bygges over tid. Men du må ville dette for å kunne lykkes. Han må selvsagt gjøre det same, ville dette. Men dersom du tenker på dette hele tiden, vil dere aldri få sjansen til å fungere sammen. Anonymkode: e5550...982 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå