AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Det er mulig jeg tenker feil, men jeg har alltid tenkt at hel vinterdress var for små barn og at større barn foretrekker todelt. For vår del er det motsatt der 11 åringen har vinterdress i år og foretrekker å bruke den så mye som mulig, mens de yngre har todelt og foretrekker å kun bruke jakken når de ikke skal leke. Reagerer dere når dere ser så store barn i vinterdress med yngre søsken med bare jakke? Anonymkode: b7bc9...7d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Reagerer ikke. You do you. Jeg skal sjøl kjøpe meg heldress neste vinter når jeg ikke er gravid lenger, så jeg kan base i snøen med barna. Og jeg er 42 år 😂 Anonymkode: c898f...b78 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Hvorfor i alle dager skulle jeg reagere? Anonymkode: d8cac...442 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Nei, tenker ikke over at en elleve-åring har vinterdress. Anonymkode: f0686...869 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Munchlax Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Absolutt ikke. Mine gutter vil også helst ha hel vinterdress - de blir 10 år i januar. Etter én sesong med to-delt ville de ha dressen tilbake. De ble lei av å få masse snø oppover ryggen ved basing. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden Nopp. Tenker at barna velger selv det de ønsker:) synes nesten det er litt kult at de har valgt dette når de går på mellomtrinnet siden da er todelt mest vanlig. Voksne går jo også i heldress. Anonymkode: f2131...b05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Det er mulig jeg tenker feil, men jeg har alltid tenkt at hel vinterdress var for små barn og at større barn foretrekker todelt. For vår del er det motsatt der 11 åringen har vinterdress i år og foretrekker å bruke den så mye som mulig, mens de yngre har todelt og foretrekker å kun bruke jakken når de ikke skal leke. Reagerer dere når dere ser så store barn i vinterdress med yngre søsken med bare jakke? Anonymkode: b7bc9...7d9 La barn ha det de er komfortable med. Voksne folk har og hele kjeledresser eller varmedresser. Reagerer eller lager noen tråder om det? Ikke det nei, fordi folk ikke bryr seg. Anonymkode: c7e34...18e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden Min gutt som blir 13 i februar er litt som din. Fra 2.-5. klasse hadde han todelt, men i 5.klasse hadde bestekompisen vinterdress og da ville han også ha det. Nå bruker han dressen både på skolen og med venner, så jeg reagerer ikke veldig på det. Det skal sies at jeg reagerte litt første gangen kompisen hans kom på besøk i vinterdress da han gikk i 5.klasse. Jeg tenkte først at han var litt gammel for det, så mulig andre reagerer på min sønn nå. Og jeg må innrømme at jeg reagerte litt for litt siden da guttene i huset dro på fotballkamp og 12 åringen hadde vinterdress og vintersko mens han på 7 hadde vinterjakke og joggesko. Anonymkode: b1334...b80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 2 timer siden #9 Del Skrevet 2 timer siden Her valgte mange av ungdommen å bruke slike dresser https://www.sledstore.no/snoscooterutstyr/snoscooterklaer_c30011/overaller_c30048 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Del Skrevet 2 timer siden Jeg er voksen og bruker heldress. Anonymkode: 8ddb3...4c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #11 Del Skrevet 2 timer siden 8 åringen vil bare ha vinterdress, han synes det er best, alle vennene har 2 delt, men han har aldri brydd seg om hva andre har. Anonymkode: 45f74...0db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #12 Del Skrevet 2 timer siden Mine i 6. og 7. klasse har heldresser, det er det som funker absolutt best i snø. Anonymkode: e44ff...c25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #13 Del Skrevet 2 timer siden Her har begge barna begge deler. Eldstemann i 5. klasse bruker todelt på skolen, men når vi er på fjellet og leker i snøen i flere timer, velger han ofte dress. Yngstemann i 2. klasse har som regel todelt på skolen, og bruker dress når vi aker osv. hjemme. Årsaken er enkel: på skolen hender det at de har kort friminutt, eller bare skal forflytte seg til gymsal eller lignende. Da er det greit å bare slenge på jakke. Har man bare dress da, blir det litt mye styr. Jeg reagerer nok litt når jeg ser store barn i dress i enkelte sammenhenger, siden de ser ut som småbarn, men ikke når det er aking eller flere timer ute i snøen. Anonymkode: 1b248...19e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #14 Del Skrevet 2 timer siden jegerrinne skrev (27 minutter siden): Her valgte mange av ungdommen å bruke slike dresser https://www.sledstore.no/snoscooterutstyr/snoscooterklaer_c30011/overaller_c30048 Har sett mange barn og ungdommer med slike dresser. Anonymkode: 8312c...859 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 2 timer siden #15 Del Skrevet 2 timer siden Jeg tenker at en ungdom går inn i tenåringer. Sånn er det bar. C Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31 minutter siden #16 Del Skrevet 31 minutter siden Jeg ser på overgangen fra barneskole til ungdomsskolen som grensen for når vinterdress er for barnslig, så jeg ville ikke reagert på en 11 åring med vinterdress. Jeg reagerer litt om jeg ser det på kjøpesenter og lignende, men da tenker jeg det sikkert er en grunn til det. Samme når jeg ser eldre barn i dress mens småsøsken ikke har det. Anonymkode: 3b385...215 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå