AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Hjelp, jeg sliter så veldig med å finne sko som passer føttene mine. jeg har små brede føtter, str 36. Med brede så mener jeg BREDE. For å gjøre det mer komplisert så har jeg raynauds og tærne mine tåler ikke kulde. Det eneste som har fungert greit hittil er uggs(og div andre kopier med ullforing) som er et nummer for stort så det er plass til tjukke ullsokker, og slik at tærne har plass til å røre på seg. Men dette ser jo veldig slaskete ut og det er jo heller ikke så veldig behagelig å gå i lenge om gangen. Nike air Max med raggsokker i er reserveløsningen min. Har prøvd alle de typiske vinterskoene som man finner i skobutikker. Sorel, dr Martens, timberland osv. ingenting passer i bredden. vurderer å investere i selskinnsko. nesnalobber fungerer også litt, men de er kjipe hvis man må vasse i snø. Noen gode tips her? Anonymkode: 5d7cc...e48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Jeg bruker sko fra New Feet. Disse er bredere enn vanlige sko, og finnes i tre ulike bredder. Noen av modellene er foret. Skoene har også god plass rundt tærne. Mulig du likevel bør ha ullsokker i. Anonymkode: 20341...ee7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå