AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:10 #1 Del Skrevet lørdag kl 14:10 Har egentlig aldri hatt så store problemer med å møte noen, men det har som regel bare skjedd gjennom felles interesse, nettverk og ikke apper. Snakket med en venninne her en dag, og hun fortalte meg at utseende mitt er såpass "spesielt" og bra at de fleste vil tro jeg er en player. Jeg har også hørt dette fra en kompis og kollega før. Jeg blir veldig lei meg over det, for det er jeg ikke i det hele tatt. Jeg hadde kanskje en periode mellom 19-22 hvor jeg var veldig på flørtern, men det forsvant litt oppi 20 åra. Er glad i å spise sunt, trene og holde meg i form, men jeg er seriøst en veldig introvert nerd. Jeg er ikke så komfortabel med nye om jeg ikke allerede har pratet med de. Vet aldri hva jeg skal åpne samtalen med. Jeg bruker nesten ikke facebook, har ikke instagram. Bruker nesten aldri snapchat og har aldri hatt tiktok eller twitter. Har heller ikke selfier på telefonen, og bruker den ekstremt lite. Drikker kun når det skjer noe spesielt, som julebord for eks. Har aldri vært utro eller datet flere samtidig. Så blir veldig skuffa over å høre at kanskje noen dropper å prate med meg fordi de tror at jeg automatisk er en douchebag og en player. Har akkurat blitt singel etter 7 år i 2 lengre forhold. Noen tips fra damer hva jeg kan gjøre for å ikke gi dette inntrykket kvinner får av meg...? M33 Anonymkode: f2b68...819 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet lørdag kl 18:50 #2 Del Skrevet lørdag kl 18:50 Du må ihvertfall øve deg på å snakke med damer. Så må du prøve å ikke tenke på hva alle andre tenker om deg. Den rette dama vil se deg for den du er, og det er vel det du ønsker regner jeg med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charlene87 Skrevet lørdag kl 20:21 #3 Del Skrevet lørdag kl 20:21 Vær mer trygg på deg på deg selv og ikke bry deg hva 1 eller 2 personer mener Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:28 #4 Del Skrevet lørdag kl 20:28 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har egentlig aldri hatt så store problemer med å møte noen, men det har som regel bare skjedd gjennom felles interesse, nettverk og ikke apper. Snakket med en venninne her en dag, og hun fortalte meg at utseende mitt er såpass "spesielt" og bra at de fleste vil tro jeg er en player. Jeg har også hørt dette fra en kompis og kollega før. Jeg blir veldig lei meg over det, for det er jeg ikke i det hele tatt. Jeg hadde kanskje en periode mellom 19-22 hvor jeg var veldig på flørtern, men det forsvant litt oppi 20 åra. Er glad i å spise sunt, trene og holde meg i form, men jeg er seriøst en veldig introvert nerd. Jeg er ikke så komfortabel med nye om jeg ikke allerede har pratet med de. Vet aldri hva jeg skal åpne samtalen med. Jeg bruker nesten ikke facebook, har ikke instagram. Bruker nesten aldri snapchat og har aldri hatt tiktok eller twitter. Har heller ikke selfier på telefonen, og bruker den ekstremt lite. Drikker kun når det skjer noe spesielt, som julebord for eks. Har aldri vært utro eller datet flere samtidig. Så blir veldig skuffa over å høre at kanskje noen dropper å prate med meg fordi de tror at jeg automatisk er en douchebag og en player. Har akkurat blitt singel etter 7 år i 2 lengre forhold. Noen tips fra damer hva jeg kan gjøre for å ikke gi dette inntrykket kvinner får av meg...? M33 Anonymkode: f2b68...819 Meld deg inn kor, Røde Kors eller bli støttekontakt eller med på DNT-gruppeturer. Damer liker folk viser at de bryr seg om noe større enn seg selv Anonymkode: 727e2...844 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:31 #5 Del Skrevet lørdag kl 20:31 Du er ikke noe du ikke er, så det førsteinntrykket er jo bare det. Tror vi alle mister noen ved første inntrykk for en eller annen grunn, men rett person vil se oss som oss. Bare vær deg, så vil du sikkert bli trodd av riktig damer over tid. Det er mange som uansett ikke vil finne kjærligheten hvor det ikke er mer enn et så lite vindu at det er umulig å se noen for personen de er. Kjærlighet oppstår ikke på sekunder, som oftest. Å om det gjør vet jeg ikke om det egentlig er det heller enn limrence. Anonymkode: 09293...46a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå