Gå til innhold

Hvor mye penger skal du bruke på julegaver?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har vel brukt 1500-2000 på hver men har bare noen få personer og det er for det meste bruksting av kvalitet som trengs. 

Anonymkode: e81d3...54c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må handle til 17 barn og tre voksne. Heldigvis begynner halvparten av barna å nærme seg 16 . Da blir det gavestopp og det ser jeg frem til

Anonymkode: 791cd...e1b

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en skjev fordeling i år.

min mor får en gave til 14,000kr hun har ønsket seg lenge som en stor takk for alt hun har gjort for meg det siste året imens jeg var svært syk. Jeg sparte til denne, til henne, allerede i september. Hun hadde aldri unnet seg noe sånt selv, og jeg gleder meg til å overraske henne.

min far gave til ca 700kr, min nærmeste tante får gave til 1500kr, min bror får gave til 500kr, og hans kjæreste til 400kr. 
Min egen kjæreste får gave til ca 1000kr. Nevø får pakker til 500, og 1500kr i aksjesparing. 

et par gode venner har fått vin til totalt 600kr. 

Anonymkode: 7db79...38c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye bruker dere på julegaver?

I år gir jeg kun til barna mine + lillesøsteren min. Har avtalt med familie at vi dropper å gi gaver til hverandre, kun barna som får. Har landet på ca. 7-8k men da inngår ting dem uansett trenger som ulltøy o.l.

Er ganske fornøyd for tidligere har det blitt brukt hinsides mange tusen kroner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...