AnonymBruker Skrevet lørdag kl 13:59 #1 Del Skrevet lørdag kl 13:59 Jeg er på jakt etter et uttrykk for å pynte tidlig til jul. Noen som kjenner til dette? Anonymkode: f8619...a16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:56 #2 Del Skrevet lørdag kl 14:56 Novent, mener du? Anonymkode: 10d6a...efa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:04 #3 Del Skrevet lørdag kl 15:04 Idioti Anonymkode: 10673...ff2 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet lørdag kl 15:06 #4 Del Skrevet lørdag kl 15:06 (endret) Juleentusiast Julefanatiker Juletist Julegledere / julegleding Juling 😁 Endret lørdag kl 15:07 av Million 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet lørdag kl 15:11 #5 Del Skrevet lørdag kl 15:11 Tullete? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:27 #6 Del Skrevet lørdag kl 15:27 "Tidlig-pynter" bruker jeg. Anonymkode: a6304...987 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet lørdag kl 15:34 #7 Del Skrevet lørdag kl 15:34 Hvordan skal du ha et ord for det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:44 #8 Del Skrevet søndag kl 09:44 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Novent, mener du? Anonymkode: 10d6a...efa Takk, akkurat det var det! mommyaka skrev (18 timer siden): Hvordan skal du ha et ord for det? Bare var på jakt etter et uttrykk jeg hadde hørt, men ikke kunne komme på. Anonymkode: f8619...a16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:11 #9 Del Skrevet søndag kl 13:11 Million skrev (22 timer siden): Juleentusiast Julefanatiker Juletist Julegledere / julegleding Juling 😁 Juleautist 😇 Anonymkode: 62d7c...05e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå