AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #1 Del Skrevet 23. november 2024 Dere som har rettet håret i mange år, hva er den beste? Raskeste uten å herpe håret. Er det den dyson som er så dyr? jeg har hatt flere rettetenger og husker en med merket Alex fra en frisør som var veldig god. Ellers har det vært varierende. Den jeg bruker nå er Remington og jeg er veldig misfornøyd. Håret blir alltid statisk. Jeg har grove krøller, så trenger noe ordentlig. Anonymkode: 9c484...3d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #2 Del Skrevet 24. november 2024 Jeg prøvde dyson og hatet den. Rev i håret mitt og rettingen var ikke imponerende.. har hårføneren og airwrappen som jeg elsker men jeg holder meg til min gode gamle loreal steampod. Elsker den rettetangen, har brukt den i årevis versjon 1 og 2. har veldig krøllete hår som blir helt rett av den, men føles fortsatt bra. Anonymkode: d0c67...216 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå