AnonymBruker Skrevet lørdag kl 13:19 #1 Del Skrevet lørdag kl 13:19 Hei. Flere som føler seg dum når gubben kjøper seg en fitte på boks? Jeg følte meg sykt dum og at han heller vil pule den trange fitteboksen der... Vi har generelt lite sex( sammen i 11 år og barn) sex kan skje 3 ganger i uka og plutselig gå 3 uker , altså med andre ord opp og ned! Sex livet er bra. Men føler at når vi generelt har såpass lite sex og de få gangene han føler behov for og tømme seg skal han bruke den greia der lissm.. føler at min ikke er bra nok. Den trange greia der er garantert mye trangere en meg!! Og å bruke 2 lapper på noe sånt rett før jul når gaver skal kjøpes osv er veldig spesielt.. 🙈🙈🙈Han sier han ikke viste hva han kjøpte og at jeg er dramatisk faen meg dummeste jeg har hørt ! Har ikke noe imot sexleke tøy som par å vi kan bruke sammen.. men når det skjer så sjeldent at vi har det også velger han og heller ville ha den. Off får en fææl følelse... Anonymkode: 9965a...ca6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cor Cubiculum Skrevet lørdag kl 13:29 #2 Del Skrevet lørdag kl 13:29 (endret) Enten så er dette trolling, eller så er det bare en merkelig form for dobbeltmoral! Tror mest på det første pga emojiene. Avviser han deg og samtidig plukker fram leketøyet sitt? I så fall er DET også merkelig. Hva er egentlig den prinsipielle forskjellen på en womanizer og et leketøy for menn av det slaget du nevner her? Kona mi kommer av PIV 99 av 100 ganger vi har samleie. Uten samtidig bruk av hånd/leketøy. Likevel har jeg kjøpt henne en womanizer i samme prisklasse som mannen din sitt. Det er ikke alltid det passer for begge, eller er tid til noe annet. Så ikke føl deg dum du. Bare sørg for at han stiller opp for deg når du er kåt. Endret lørdag kl 14:37 av Cor Cubiculum Plusset på første avsnitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 13:32 #3 Del Skrevet lørdag kl 13:32 Er da vel ikke noe mer rart det enn kvinner som bruker leketøy. Skal det virkelig være et problem at han ordner utløsning alene? Anonymkode: 10ce0...dab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arild37 Skrevet lørdag kl 13:36 #4 Del Skrevet lørdag kl 13:36 Å ha et privat sexliv er da helt normalt. Og siden du reagerer på han heller ordner seg alene enn med deg, så regner jeg med du ikke avviser han så du ikke gir han en grunn til å gjøre det? Og selv om man aldri blir avvist, så er det helt normalt å ordne seg selv iblant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet lørdag kl 13:45 #5 Del Skrevet lørdag kl 13:45 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hei. Flere som føler seg dum når gubben kjøper seg en fitte på boks? Jeg følte meg sykt dum og at han heller vil pule den trange fitteboksen der... Vi har generelt lite sex( sammen i 11 år og barn) sex kan skje 3 ganger i uka og plutselig gå 3 uker , altså med andre ord opp og ned! Sex livet er bra. Men føler at når vi generelt har såpass lite sex og de få gangene han føler behov for og tømme seg skal han bruke den greia der lissm.. føler at min ikke er bra nok. Den trange greia der er garantert mye trangere en meg!! Og å bruke 2 lapper på noe sånt rett før jul når gaver skal kjøpes osv er veldig spesielt.. 🙈🙈🙈Han sier han ikke viste hva han kjøpte og at jeg er dramatisk faen meg dummeste jeg har hørt ! Har ikke noe imot sexleke tøy som par å vi kan bruke sammen.. men når det skjer så sjeldent at vi har det også velger han og heller ville ha den. Off får en fææl følelse... Anonymkode: 9965a...ca6 Du er litt dramatisk her ja. Ingen leketøy kan noen gang erstatte en vagina. Jeg vil tippe at det er litt på samme måte kvinner har det med dildo? Det er sikkert godt,men erstatter vel ikke en ordentlig penis. For det andre så kan du leke med han. Bruke fleshlighten på han. Det er jo bare gøy. Uansett så må dere jo bare snakke om det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:03 #6 Del Skrevet lørdag kl 16:03 Jeg har kjøpt en til min, og synes det er gøy at han bruker den solo. Jeg forstår ikke helt problemstillingen..? Blir du avvist til fordel for leketøyet, eller avviser han deg fordi han alt har blitt tilfredstilt? Anonymkode: f0424...705 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:27 #7 Del Skrevet lørdag kl 17:27 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har kjøpt en til min, og synes det er gøy at han bruker den solo. Jeg forstår ikke helt problemstillingen..? Blir du avvist til fordel for leketøyet, eller avviser han deg fordi han alt har blitt tilfredstilt? Anonymkode: f0424...705 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har kjøpt en til min, og synes det er gøy at han bruker den solo. Jeg forstår ikke helt problemstillingen..? Blir du avvist til fordel for leketøyet, eller avviser han deg fordi han alt har blitt tilfredstilt? Anonymkode: f0424...705 Anonymkode: 9965a...ca6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:43 #8 Del Skrevet lørdag kl 17:43 Han velger den fremfor meg ja. Skrev kanskje ikke klart nok.. alle er forskjellige og skjønner hvis man er singel og gira på skam dyre sex leke tøy og jeg liker sex leke tøy selv man kan bruke sammen. Men han sa han ikke hadde likt om jeg hadde en natur tro dildo. Føler heller ikke behov for dildo er veldig fornøyd med hans utstyr.. så føler jo virkelig at han ikke er fornøyd med min tiss. Så syns det er en vond ekkel følelse. Og lurte på om flere hadde hadde følt det sånn om mannen kjøper det for og unngå deg lissom ..Føler meg dum som spør om såpass private ting i et forum men. 🙈🥲 Anonymkode: 9965a...ca6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:46 #9 Del Skrevet lørdag kl 17:46 Å må legge til at jeg selvfølgelig skjønner behovet for og kose med seg selv også. Alle trenger privat liv selv i et forhold! Er mer det at han har runka og kosa seg men fortsatt ville hatt min tiss iblandt. Men nå er han ikke intr i min lengre... Anonymkode: 9965a...ca6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå