Maskinfører Skrevet 15 timer siden #101 Del Skrevet 15 timer siden skreppamedleppa skrev (På 24.11.2024 den 19.18): Så mange fine hunder i denne tråden 🥰 Vår er en blanding mellom border collie og toller Ansiktet minner litt om Norsk Breton 😀 Supersøt 😀❤️🐶 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #102 Del Skrevet 15 timer siden Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ansiktet minner litt om Norsk Breton 😀 Supersøt 😀❤️🐶 Breton er fransk, ikke norsk. Anonymkode: 66fe2...a4d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 10 timer siden #103 Del Skrevet 10 timer siden Sicktrip skrev (På 24.11.2024 den 21.36): Lille fjotten. 7,5 år gammel snart. Det søte navnet og da. Fjotten 😂❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 1 time siden #104 Del Skrevet 1 time siden Freyja Valkyrie skrev (På 24.11.2024 den 19.21): Så nydelig 😍 fugl fønix skrev (På 24.11.2024 den 21.23): Kjempesøtt 🥰 Nå er jeg riktig nok ikke helt objektiv kanskje men jeg også synes det😅 ❤️ Maskinfører skrev (14 timer siden): Ansiktet minner litt om Norsk Breton 😀 Supersøt 😀❤️🐶 Vittig at du sier det for det er noen som både mener at hun ligner den og australsk shepherd. Da jeg ble kjent med mannen hadde han en breton i begynnelsen og når jeg ser bilder av den er det kanskje noen likheter ja. Det er noe eget med dyr, de tar hele hjerte ditt🥰 fugl fønix skrev (20 timer siden): 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå