AnonymBruker Skrevet 27. november #101 Del Skrevet 27. november Anonymkode: 7ec3b...dc7 5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sciurus Skrevet 27. november #102 Del Skrevet 27. november Tråden er ryddet for brukerdebatt. Sciurus, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 27. november #103 Del Skrevet 27. november (endret) skreppamedleppa skrev (6 timer siden): Nå er jeg riktig nok ikke helt objektiv kanskje men jeg også synes det😅 ❤️ Vittig at du sier det for det er noen som både mener at hun ligner den og australsk shepherd. Da jeg ble kjent med mannen hadde han en breton i begynnelsen og når jeg ser bilder av den er det kanskje noen likheter ja. Det er noe eget med dyr, de tar hele hjerte ditt🥰 😍 Ja det er vittig for det er jo sant 😀 en Breton er veldig bred over panna på lik linje som den hunden som er avbildet så mulig den har litt Breton i seg ja elsker hunder og katter 😻😻😍😍🐶🐶 Endret 27. november av Maskinfører 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 27. november #104 Del Skrevet 27. november (endret) Maskinfører skrev (29 minutter siden): Ja det er vittig for det er jo sant 😀 en Breton er veldig bred over panna på lik linje som den hunden som er avbildet så mulig den har litt Breton i seg ja elsker hunder og katter 😻😻😍😍🐶🐶 Ja som sagt så kan den ligne litt på den hunden mannen hadde for noen år siden, men det er også noen store forskjeller. Bredden kommer nok fra toller siden 😊: Men de hunderasene: toller, breton, border collie og australsk shepherd kan nok ligne litt. Endret 27. november av skreppamedleppa 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 27. november #105 Del Skrevet 27. november skreppamedleppa skrev (1 time siden): Ja som sagt så kan den ligne litt på den hunden mannen hadde for noen år siden, men det er også noen store forskjeller. Bredden kommer nok fra toller siden 😊: Men de hunderasene: toller, breton, border collie og australsk shepherd kan nok ligne litt. Ja det ligner litt selve fjeset er Toller og i farge men fra Øyebrynene og opp Breton ja store forskjeller er det men som som sagt en hund kan slekte på mange generasjoner som kommer opp gjennom ja det kommer nok fra Toller ja de ligner 😉 feks Engelsk Setter minner litt om Pluto 🐶🐶 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november #106 Del Skrevet 28. november skreppamedleppa skrev (På 27.11.2024 den 15.57): Nå er jeg riktig nok ikke helt objektiv kanskje men jeg også synes det😅 ❤️ Vittig at du sier det for det er noen som både mener at hun ligner den og australsk shepherd. Da jeg ble kjent med mannen hadde han en breton i begynnelsen og når jeg ser bilder av den er det kanskje noen likheter ja. Det er noe eget med dyr, de tar hele hjerte ditt🥰 😍 Jeg er enig, hunden din ligner veldig på australian shepherd (som jeg har selv). Og dermed er jeg nok ikke helt objektiv når jeg syns at den er nydelig ❤️ Anonymkode: 16b13...7a2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 29. november #107 Del Skrevet 29. november Oliver 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 29. november #108 Del Skrevet 29. november Peachy 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 29. november #109 Del Skrevet 29. november Tanuki skrev (15 timer siden): Oliver Så søt 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 30. november #110 Del Skrevet 30. november Mardina skrev (6 timer siden): Så søt 😍 Takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 30. november #111 Del Skrevet 30. november AnonymBruker skrev (På 27.11.2024 den 19.31): Anonymkode: 7ec3b...dc7 Åååå gullet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember #112 Del Skrevet 1. desember Den forrige Griffon Petit som var skeptisk til alt og alle. Den hadde et dårlig første og et halvt år hos en gærn fyr. Anonymkode: b4d57...ba4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå