Gå til innhold

Få se på vovven🥰 ( inspirert av en annen tråd: få se på pus🥰 )

fugl fønix

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

skreppamedleppa skrev (6 timer siden):

Nå er jeg riktig nok ikke helt objektiv kanskje:sjenert:  men jeg også synes det😅 ❤️

Vittig at du sier det for det er noen som både mener at hun ligner den og australsk shepherd. Da jeg ble kjent med mannen hadde han en breton i begynnelsen og når jeg ser bilder av den er det kanskje noen likheter ja. 

Det er noe eget med dyr, de tar hele hjerte ditt🥰 

😍

Ja det er vittig for det er jo sant 😀 en Breton er veldig bred over panna på lik linje som den hunden som er avbildet så mulig den har litt Breton i seg ja elsker hunder og katter 😻😻😍😍🐶🐶

breton-lynne-1024x684.jpg

Endret av Maskinfører
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (29 minutter siden):

Ja det er vittig for det er jo sant 😀 en Breton er veldig bred over panna på lik linje som den hunden som er avbildet så mulig den har litt Breton i seg ja elsker hunder og katter 😻😻😍😍🐶🐶

breton-lynne-1024x684.jpg

Ja som sagt så kan den ligne litt på den hunden mannen hadde for noen år siden, men det er også noen store forskjeller. 

Bredden kommer nok fra toller siden 😊:

Screenshot_20241127_224007_SamsungInternet.thumb.jpg.2dba349ce179b729f36afd9c85e19a24.jpg

Men de hunderasene: toller, breton, border collie og australsk shepherd kan nok ligne litt. 

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skreppamedleppa skrev (1 time siden):

Ja som sagt så kan den ligne litt på den hunden mannen hadde for noen år siden, men det er også noen store forskjeller. 

Bredden kommer nok fra toller siden 😊:

Screenshot_20241127_224007_SamsungInternet.thumb.jpg.2dba349ce179b729f36afd9c85e19a24.jpg

Men de hunderasene: toller, breton, border collie og australsk shepherd kan nok ligne litt. 

Ja det ligner litt selve fjeset er Toller og i farge men fra Øyebrynene og opp Breton ja store forskjeller er det men som som sagt en hund kan slekte på mange generasjoner som kommer opp gjennom ja det kommer nok fra Toller ja de ligner 😉 feks Engelsk Setter minner litt om Pluto 🐶🐶

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
skreppamedleppa skrev (På 27.11.2024 den 15.57):

Nå er jeg riktig nok ikke helt objektiv kanskje:sjenert:  men jeg også synes det😅 ❤️

Vittig at du sier det for det er noen som både mener at hun ligner den og australsk shepherd. Da jeg ble kjent med mannen hadde han en breton i begynnelsen og når jeg ser bilder av den er det kanskje noen likheter ja. 

Det er noe eget med dyr, de tar hele hjerte ditt🥰 

😍

Jeg er enig, hunden din ligner veldig på australian shepherd (som jeg har selv). Og dermed er jeg nok ikke helt objektiv når jeg syns at den er nydelig ❤️

Anonymkode: 16b13...7a2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 27.11.2024 den 19.31):

20230103_201809.jpg

Anonymkode: 7ec3b...dc7

Åååå gullet

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Den forrige Griffon Petit som var skeptisk til alt og alle. Den hadde et dårlig første og et halvt år hos en gærn fyr.

3DCFDF0F-C446-4FB6-A666-64D245ADECD6_1_201_a.jpeg

Anonymkode: b4d57...ba4

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...