AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:04 #1 Del Skrevet lørdag kl 12:04 Steker ribbe i dag, middagsbesøk av svigerforeldre som er gode på mat! Jeg har dampet under folie og så stekt videre,nå er det kun 30 min igjen og jeg har glemt å ha i vann i langpannen!!!!! Hjelp,hva gjør jeg nå? Det lukter og ser godt ut Anonymkode: 17daa...0e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 13:04 #2 Del Skrevet lørdag kl 13:04 Jeg bruker aldri vann i langpanne. Bare ta det med ro. Ribbe blir aldri mislykket. Anonymkode: 60dd3...343 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 13:06 #3 Del Skrevet lørdag kl 13:06 Ha på vann sporenstreks og gjør det beste utav det. Anonymkode: 6a1c6...de3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecilia24 Skrevet lørdag kl 13:17 #4 Del Skrevet lørdag kl 13:17 Kan ribba bli tørr eller ikke mør uten vann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 13:21 #5 Del Skrevet lørdag kl 13:21 Ribbe er ufattelig ekkelt uansett så det spiller vel ingen rolle Anonymkode: 9de6e...a98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 13:31 #6 Del Skrevet lørdag kl 13:31 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg bruker aldri vann i langpanne. Bare ta det med ro. Ribbe blir aldri mislykket. Anonymkode: 60dd3...343 Ikke vann i starten heller? Under aluminiumsfolie? Anonymkode: 17daa...0e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:27 #7 Del Skrevet lørdag kl 17:27 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ikke vann i starten heller? Under aluminiumsfolie? Anonymkode: 17daa...0e3 Nei Anonymkode: 60dd3...343 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå