AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:15 #1 Del Skrevet lørdag kl 11:15 Jeg har lyst på iPhone, men å få mer enn 64 blir veldig dyrt. Jeg har hatt 128 på samsung. Jeg har erfart at 64 ikke holder for alle apper og bilder (selv om jeg lagrer det meste på sky) Anonymkode: 43d06...913 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:21 #2 Del Skrevet lørdag kl 14:21 64gb på iPhone, da må det være en gammel modell? Bruker du skylagring ligger bildene som små thumbnails på telefonen, det sparer man mye lagringsplass på. Anonymkode: 4216b...de3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (På 23.11.2024 den 15.21): 64gb på iPhone, da må det være en gammel modell? Bruker du skylagring ligger bildene som små thumbnails på telefonen, det sparer man mye lagringsplass på. Anonymkode: 4216b...de3 Det selges fortsatt nye mobiler med 64 GB. Men TS, det må du nesten vurdere selv. Vanskelig for oss å vite hvor mye plass du personlig trenger til apper, bilder og videoer. Noen klarer seg med omtrent ingenting, andre sliter med å få plass på en halv terabyte. Anonymkode: 671ea...00b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
.Fjellmannen Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden For meg, nei absolutt ikke, selv har jeg 512 gb og har nå brukt 338 GB Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå