MiniMjau Skrevet lørdag kl 08:51 #1 Del Skrevet lørdag kl 08:51 Hvilke produkt/metode bruker du for å få LITT mer farge,friskhet og glød på et vinterblekt ansikt? Ønsker ikke lag på lag med "brunkrem" og produkter, men en lett måte å ikke se ut som et levende lik 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:00 #2 Del Skrevet lørdag kl 09:00 Bittelitt solpudder eller en gel som gir litt glød er enkelt og greit. Bruker selv solpudder fra Westman Atelier, og/eller en bronzing gel fra Sensai. Nyansen har alt å si, så du ikke blir gråbrun eller oransje. Anonymkode: 11314...90b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:08 #3 Del Skrevet søndag kl 12:08 Litt lett selvbruning synes jeg har vært godt når jeg blir veldig blek. Ellers synes jeg det hjelper bare med bittelitt blush i kinnene. Jeg bruker ellers veldig lite sminke, men blir ofte litt vel vinterblek. Anonymkode: 69d23...431 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet mandag kl 20:57 #4 Del Skrevet mandag kl 20:57 Jeg spiser litt ekstra brokkoli og gulrøtter i vinterhalvåret. Det inneholder betakaroten, så da får jeg litt ekstra glød selv om jeg er blek i ansiktet. Bare ikke hiv i deg flere gulrøtter til dagen, da kan du bli litt vel orange i undertonen. MAC har også noen blushnyanser som kan beskrives som en mellomting mellom bronzer og blush. True Harmony og Blush Please kan være verdt å sjekke ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #5 Del Skrevet 12 timer siden Et par dråper selvbruning i ansiktskremen. Anonymkode: 816d3...b51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå