Gå til innhold

Litt glød og farge til vinterblekt fjes

MiniMjau

Anbefalte innlegg

Hvilke produkt/metode bruker du for å få LITT mer farge,friskhet og glød på et vinterblekt ansikt?

Ønsker ikke lag på lag med "brunkrem" og produkter, men en lett måte å ikke se ut som et levende lik 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bittelitt solpudder eller en gel som gir litt glød er enkelt og greit. Bruker selv solpudder fra Westman Atelier, og/eller en bronzing gel fra Sensai. Nyansen har alt å si, så du ikke blir gråbrun eller oransje.

Anonymkode: 11314...90b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt lett selvbruning synes jeg har vært godt når jeg blir veldig blek. Ellers synes jeg det hjelper bare med bittelitt blush i kinnene. Jeg bruker ellers veldig lite sminke, men blir ofte litt vel vinterblek.

Anonymkode: 69d23...431

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser litt ekstra brokkoli og gulrøtter i vinterhalvåret. Det inneholder betakaroten, så da får jeg litt ekstra glød selv om jeg er blek i ansiktet. Bare ikke hiv i deg flere gulrøtter til dagen, da kan du bli litt vel orange i undertonen. 

MAC har også noen blushnyanser som kan beskrives som en mellomting mellom bronzer og blush. True Harmony og Blush Please kan være verdt å sjekke ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par dråper selvbruning i ansiktskremen. 

Anonymkode: 816d3...b51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...