AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Holder på å bli sprø. Da baby var mindre var gjerne to måltider nok på natten, så gikk jeg over til liggende amming og det har gradvis utviklet seg til kortere sovestrekk og hyppigere hyling etter pupp. Samsover,en vil hjerne at han skal sove j egen seng. Får han ikke pupp hyler han og vekker hele huset. Kan fint sovne i egen seng, men sover maks 1 time, gjerne bare 15 min, får han deretter ikke til å sove i egen seng. Inntil meg kan han sove 2-3 timer første strekk, deretter er det maks 1 time av ganga. Har prøvd å holde ut og ikke gi han puppen, heller trøste, men han slutter ikke å hyle, de andre barna våkner og hvis han omsider blir stille/sovner så starter han opp igjen etter noen minutter. Har også prøvd å begynne å sette meg opp i hjem og amme, uten at det hjelper på sovestrekkene. Hadde aldri dette problemet med de andre ungene. På dagtid sover han fint i moonboon. noen som har vært borti noe liknende? Ryggen min er ødelagt og er så lei av å ikke få sove ordentlig. Anonymkode: 4f955...9a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bolla92 Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Tror det letteste vil være å forsøke å godta situasjonen. La han sove med deg, og amme når han trenger det. Han er jo så liten enda. Så blir det bedre❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå