Kassettspiller Skrevet 23. november 2024 #21 Del Skrevet 23. november 2024 Maskinfører skrev (2 minutter siden): @Kassettspiller 😀 https://www.nrk.no/tromsogfinnmark/redder-rein-med-refleks-1.11455954 God idé, men det ville nok vært krevende å fange dyrene for å sette på refleks. Samtidig, hvis dyr kan klare å ha på seg refleks, burde mennesker også klare det.☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 23. november 2024 Forfatter #22 Del Skrevet 23. november 2024 Kassettspiller skrev (5 minutter siden): God idé, men det ville nok vært krevende å fange dyrene for å sette på refleks. Samtidig, hvis dyr kan klare å ha på seg refleks, burde mennesker også klare det.☺️ Ja det er veldig god idé ja regner med at disse er tamme 😀 ja der er jeg helt enig 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 23. november 2024 #23 Del Skrevet 23. november 2024 (endret) Det er faktisk mulig å bestille mye refleks, for eksempel en pakke med 100 refleksvester og dele ut til de som mangler det. Rop 'Refleks!' når du gir det til dem – det vil nok gjøre dem flaue nok til å huske å bruke det fremover. Endret 23. november 2024 av Kassettspiller 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 23. november 2024 Forfatter #24 Del Skrevet 23. november 2024 Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Det er faktisk mulig å bestille mye refleks, for eksempel en pakke med 100 refleksvester og dele ut til de som mangler det. Rop 'Refleks!' når du gir det til dem – det vil nok gjøre dem flaue nok til å huske å bruke det fremover. Enig 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #25 Del Skrevet 26. november 2024 Men husk også å være årvåkne sjåfører som har øyne på vegen og ikke på mobilen. Og kjør for all del edru. Anonymkode: e9ccb...f98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 27. november 2024 Forfatter #26 Del Skrevet 27. november 2024 Melder du deg frivillig @Kassettspiller til å spraye dyrene i skogen ? Jeg blir med 😀😻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 27. november 2024 #27 Del Skrevet 27. november 2024 Maskinfører skrev (23 timer siden): Melder du deg frivillig @Kassettspiller til å spraye dyrene i skogen ? Jeg blir med 😀😻 Reflektspray er laget for å brukes på materialer som klær, utstyr eller til og med på gjenstander for å gjøre dem synlige i mørket. På dyr kan kjemikaliene i sprayen være skadelige og det kan føre til irritasjon på huden, pels eller i pusten deres. Uansett virker dette som en god løsning for mange folk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 27. november 2024 Forfatter #28 Del Skrevet 27. november 2024 Kassettspiller skrev (5 minutter siden): Reflektspray er laget for å brukes på materialer som klær, utstyr eller til og med på gjenstander for å gjøre dem synlige i mørket. På dyr kan kjemikaliene i sprayen være skadelige og det kan føre til irritasjon på huden, pels eller i pusten deres. Uansett virker dette som en god løsning for mange folk. Åja det er kjemikalier ja glemte det ☹️ ja det gjør det 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 28. november 2024 #29 Del Skrevet 28. november 2024 Jeg har festet refleksbånd med sånn klip - på - så - ruller - de - seg - fast på stroppene på ryggsekken og veskene mine, så de er med meg hele vinterhalvåret. Ungen min, som har blitt stor, har fått klær med stilig refleks sydd på, der jeg er den som har sydd refleksen på. Nylig kjøpte jeg refleksbånd med klister bakpå og har klippet ut former og gitt til de jeg kjenner. Utrolig nok greier mamma å mase om at jeg skal huske refleks på toppen av dette. Når jeg besøker henne passer jeg på å “måtte låne” reflekser av henne og det funker, for hun blir litt roligere da. For de virkelig forsiktige kan ei foret vinterjakke med yttertøy i hel refleks kjøpes fra Biltema. For de som er opptatt av kjendiser, er det nok helt midt i blinken da refleks ikke bare redder liv i trafikken, det gjør og kjendiser til mindre jaktbare av paparazzier. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet mandag kl 23:11 Forfatter #30 Del Skrevet mandag kl 23:11 Kassettspiller skrev (På 23.11.2024 den 19.40): I dag er det meget strenge regler for genmodifisering. Norge har faktisk et av verdens strengeste regelverk for bruk av GMO (genmodifiserte organismer). Uansett får vi nok fokusere på at alle mennesker bruker refleks først. Påbud er et av forlagene som kunne ha hjulpet mye. Ja det tviler jeg ikke på at det er ja GMO mais eller hva de kaller det ja det burde vært påbudt ved lov 500,- i bot om man ikke hadde det 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå