AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Sitter hjemme å sturer.Trenger noen til å slå litt common sense i meg. Jeg og sambo har vært sammen i 3+ år. I det vi startet å møtes var han veldig nedenfor pga exn som hadde dumpet han. Han var tydelig preget og hadde lyst å rømme fra livet. Men over til nåtid. Jeg sitter nå hjemme alene å sturer. Sambo er på LAN med sine kompiser + exen som også gamer. Jeg er bitter av en 3 delt grunn. fordi jeg ikke fikk noen invitasjon til å delta. Fordi kompisene hans har invitert henne og ikke skjønt at det kan bli et problem for meg eller akseptert meg som ny dame. Og fordi sambo ikke har sagt i fra til verken henne eller kompisene hans at han ikke vil at hun skal delta. Det er ikke sånn at jeg tror at han kommer til å være utro eller noe slikt. Jeg bare føler meg utenfor og ikke akseptert eller respekt. Og ja jeg gamer også Anonymkode: 6b5d4...9be 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Skjønner at du føler deg utafor og jeg synes hele situasjonen høres litt merkelig ut, men jeg synes samtidig det blir feil at Sambo (er han afrikansk?) skal be henne holde seg unna. Jeg antar da at hun er kompis med din samboers kompiser også, men jeg ser ingen grunn til at dere ikke kunne være til stede begge to. Pro-tip: ikke begynn å date noen som ikke er kommet over eksen. Anonymkode: bbbc6...83d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Skikkelig rart og du har grunn til å være bitter. Anonymkode: da554...760 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Fortjent når du skriver «sambo» istedenfor «samboer» Anonymkode: 0306e...7e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Da snakker du med han om dette i morgen. Hadde han skullet spille med bare gutta så hadde det vært én ting men, det var jo en jente der også, attpåtil x en hans. Det er jo klart du og skal få delta når du også har gaming som interesse! Anonymkode: f753d...791 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden TS her Beklager jeg forsøkte å korte ned ordene da jeg følte teksten ble for lang. Du har helt rett i at kompisene også er venn med henne men ikke like god venn som de er med med min SAMBOER. Nettopp derfor føler jeg at de kunne tatt skrittet videre med han å invitert meg istedet for eksen. Anonymkode: 6b5d4...9be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå