AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Sitter hjemme å sturer. Trenger noen til å slå litt common sense i meg. Jeg og sambo har vært sammen i 3+ år. I det vi startet å møtes var han veldig nedenfor pga exn som hadde dumpet han. Han var tydelig preget og hadde lyst å rømme fra livet. Men over til nåtid. Jeg sitter nå hjemme alene å sturer. Sambo er på LAN med sine kompiser + exen som også gamer. Jeg er bitter av en 3 delt grunn. fordi jeg ikke fikk noen invitasjon til å delta. Fordi kompisene hans har invitert henne og ikke skjønt at det kan bli et problem for meg eller akseptert meg som ny dame. Og fordi sambo ikke har sagt i fra til verken henne eller kompisene hans at han ikke vil at hun skal delta. Det er ikke sånn at jeg tror at han kommer til å være utro eller noe slikt. Jeg bare føler meg utenfor og ikke akseptert eller respekt. Og ja jeg gamer også Anonymkode: b408b...28f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Tråden stenges snart pga manglende overskrift. Anonymkode: bbaef...25b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 1 time siden #3 Del Skrevet 1 time siden Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg