Gå til innhold

Nyskilt og lykkelig <3

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det flere enn meg som har fått en ny livsglede etter skilsmissen? Til tross for at livet ikke er på stell, er livet likevel ganske fint akkurat nå❤️ 

Anonymkode: 784e1...743

• Hjerte 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er det flere enn meg som har fått en ny livsglede etter skilsmissen? Til tross for at livet ikke er på stell, er livet likevel ganske fint akkurat nå❤️ 

Ja, det varte ikke så lenge gitt! Skjønte raskt at gresset ikke var grønnere på den andre siden. Heldigvis funnet tilbake til hverandre nå etter 4 år 

Anonymkode: 32ed0...808

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja, det varte ikke så lenge gitt! Skjønte raskt at gresset ikke var grønnere på den andre siden. Heldigvis funnet tilbake til hverandre nå etter 4 år 

Anonymkode: 32ed0...808

Gresset er ganske mye grønnere på den andre siden for min del iallefall 🙂 Jeg har funnet en partner som passer meg mye bedre enn eksen noen gang gjorde. 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har verken skilt meg eller vært gift, men håper det fortsetter å være helt fantastisk! 

Anonymkode: a1c9d...528

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Gresset er ganske mye grønnere på den andre siden for min del iallefall 🙂 Jeg har funnet en partner som passer meg mye bedre enn eksen noen gang gjorde. 

Gratulerer så koselig 💕

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh som jeg gleder meg!! Må la det dure og gå til ungen er ferdig med bhg - men så søker jeg på dagen om separasjon😍

Anonymkode: 1bc3c...650

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Livet er bedre som singel. Gresset i singel «hood» har aldri vært grønnere😂 harmonisk og rolig. Hva mer trenger man

Anonymkode: ae8f8...105

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg storkoste meg som singel i starten, men fant dessverre fort ut at gresset ikke var grønnere på andre siden, og at de problemene vi hadde, burde kunne vært løst. For problemer hadde vi. Bare dumt at de løste han med ny dame, og jeg sitter fortsatt igjen i ei kjip sump.. 

Anonymkode: c98c1...9e8

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner igjen følelsen. Det var en lettelse å ta avgjørelsen og å stå på egne bein etterpå.

Det er seks år siden, nå er jeg etablert med ny partner og har det veldig bra. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skilte meg for fire år siden pga vold, men jeg er ikke lykkelig. Tviler på at jeg blir det noen gang, heller. Jeg er ensom mesteparten av tiden, ingen venner og ingen kjæreste, går i behandling for traumene og livet bare glir forbi. 

Anonymkode: a1887...3a7

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dagen jeg lukket dørem etter meg for første gang i eget hus, er en av de beste dagene jeg har hatt. 

Anonymkode: bd0d5...8f2

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det så mye bedre etter skilsmissen!

Selvsagt har jeg måtte jobbe med selvfølelsen og mine egne problemer. 

Det var ikke sånn at han var alle problemene og jeg helt feilfri. Hvis man tror det er det jo ikke rart man går på en smell! 

Forskjellen er at nå kan jeg ta selvstendige valg for meg selv og jeg klarer å bygge opp selvtilliten og selvfølelsen da jeg ikke har noen rundt meg som hele tiden bidrar til at den holdes nede. 

Jeg er ikke konstant omringet av negativitet lengre, det er veldig godt! 

Barna slipper også å bo i ett hjem med dårlig stemning og sinte/triste foreldre. De har blomstret etter skilsmissen, mye mer enn jeg trodde de kom til å gjøre. Det bekrefter for meg at det var den riktige beslutningen tross alt. 

Anonymkode: 5f20c...e2f

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp! 

Både jeg og ungen blomstret alene. Plutselig var vi bare omgitt av positiv energi🤗

Leiligheten er alltid ryddig og fin, søppelet og skittentøyet havner der det skal. 

Bare fått positive tilbakemeldinger fra skolen om at barnet utvikler seg i positiv retning. Og jeg fant meg selv igjen. 

Møtte også en nydelig mann som jeg nå planlegger fremtiden med🥰

Gresset var ikke bare grønnere; det er en jævla frodig oase med enhjørninger og sukkerspinn😅

Anonymkode: 56353...6d9

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykkelig skilt her. Den dagen jeg stod med nøkkelen til mitt nye hus så kjente jeg en ro og god følelse jeg ikke har kjent på noen år. Klar skilsmisse er en tøff prosess, men det var tøffere det året vi visste vi kom til å ende slik enn når det var et faktum. Så jeg er lykkelig skilt på andre året mitt. Jeg angrer ingenting, savner kun ungene. Men alt i alt så har livet til alle sammen blitt mye bedre etter vi skilte oss. Godt samarbeid, vennskap og vi ønsker hverandre et godt liv selvom vi ikke kunne skape det sammen. 

Anonymkode: 6e74a...a32

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

100%. Det er det beste som noensinne har skjedd med. Herregud, det har gått 5 år allerede og jeg er takknemlig HVER dag. 

Anonymkode: 9beae...97b

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Digg , fortsett å nyt at du har kontrollen i ditt eget liv ❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykkelig skilt jeg også, jeg og barna har det fantastisk nå❤️

Anonymkode: f14b9...8f8

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.11.2024 den 1.33):

Helt fantastisk her! Jeg tok ut seperasjon og skilte meg så fort det var gått ett år. 

Nå er jeg herre over egen hverdag. Har orden og ryddig rundt meg uten å måtte rydde opp for en rotete partner 😂🎉

Ooooog desidert bedre økonomi! Mere lykke, glede og energi ❤️
angrer ikke ett sekund på at jeg gikk! 🎉😁

Anonymkode: 222e0...ba6

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det dessverre helt forjævlig, på tross av et dødt ekteskap med en utro mann som ikke ville ha meg. Ungene sliter veldig, og gråter hver gang det er byttedag. De vil ha tilbake familien sin, forståelig nok.

Jeg er økonomisk ruinert, og har så mange bekymringer for fremtiden at det går på helsa løs. Har ikke sovet en hel natt siden i fjor sommer, og har mest lyst til å dø hver gang ungene reiser til sin far. Har også svært lite nettverk, og egen familie veldig langt unna. 

Anonymkode: ca6ad...437

• Hjerte 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...