AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #1 Skrevet 23. november 2024 Hun er 8 og veldig søt, spør og graver om alt, hun sitter oppi meg å fikler med håret mitt. Da jeg, kjæresten og datteren hans skulle dra ut og spise, står jeg i gangen å tar på lipgloss, så sier hun mens hun ser på meg «Du ser ut som en barbie dukke» Jeg snudde meg og smilte til henne. Tenkte ikke noe mer over det, før jeg kom hjem. Huff, er det negativt å bli kalt for det? Vet at hun jo bare er et barn, men vil ikke bli oppfattet feil eller dum😅 Hun er så smått selv begynt å bli opptatt av negler og lipglosser. (Før hun traff meg) Anonymkode: 1a371...033
AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #2 Skrevet 23. november 2024 Høres ut som det var ment som et kompliment, virker som at hun ser veldig opp til deg og syns du er kjempe fin 😊 Anonymkode: 40ed0...949 5 1
Perfume Skrevet 23. november 2024 #3 Skrevet 23. november 2024 Tenker hun ser på deg som veldig pen ☺️ 4
Merlin Skrevet 23. november 2024 #4 Skrevet 23. november 2024 Ikke noe negativt , men hun vil utfordre deg for å se hvor langt hun kan strekke deg. Du har en stor oppgave foran deg i dette forholdet. Det er sårt for barn når forholdet mellom foreldrene går i stykker.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #5 Skrevet 23. november 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hun er 8 og veldig søt, spør og graver om alt, hun sitter oppi meg å fikler med håret mitt. Da jeg, kjæresten og datteren hans skulle dra ut og spise, står jeg i gangen å tar på lipgloss, så sier hun mens hun ser på meg «Du ser ut som en barbie dukke» Jeg snudde meg og smilte til henne. Tenkte ikke noe mer over det, før jeg kom hjem. Huff, er det negativt å bli kalt for det? Vet at hun jo bare er et barn, men vil ikke bli oppfattet feil eller dum😅 Hun er så smått selv begynt å bli opptatt av negler og lipglosser. (Før hun traff meg) Anonymkode: 1a371...033 Høres ut som hun synes du er veldig pen. Viktig å få ett godt forhold til bonusdatteren Anonymkode: 006a4...c18 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #6 Skrevet 23. november 2024 Merlin skrev (56 minutter siden): Ikke noe negativt , men hun vil utfordre deg for å se hvor langt hun kan strekke deg. Du har en stor oppgave foran deg i dette forholdet. Det er sårt for barn når forholdet mellom foreldrene går i stykker. Ikke bestandig, noen ganger kan barn bli glade også. Anonymkode: 40ed0...949 1
hintoghist Skrevet 23. november 2024 #7 Skrevet 23. november 2024 Små unger tenker vel på barbiedukker når de ser voksnr damer skape seg i speilet. Sitter hun og tukler med håret ditt høres hun kontaktsøkende ut. Ønsker kanskje voksenkontakt. Spill litt kort eller ludo eller slikt med henne elns. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå