AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #61 Del Skrevet 25. november 2024 makkapakka skrev (På 23.11.2024 den 0.59): Jeg sjekka opp verdens peneste når jeg var 20, han var veldig snill, varm og god og hadde micropenis... Så da er alle menn med liten penis tapere? Anonymkode: cef19...1e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #62 Del Skrevet 25. november 2024 Yoolanda skrev (På 22.11.2024 den 23.32): De typisk rå-kjekke sveiper jeg alltid bort. Vet jo ikke om jeg hadde hatt sjans uansett da. Men orker aldri å matche heller. Enten så er det køddeprofiler eller playere. Men egentlig vil du ha de. Anonymkode: 2a656...d5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #63 Del Skrevet 25. november 2024 AnonymBruker skrev (På 23.11.2024 den 20.57): JA! Hele tiden. Jeg anser meg selv som en bra catch. Men menn som er kjempe ansiktspen med sixpac unngår jeg på apper. Jeg vil ha en middels mann med god personlighet, sjarm og trofasthet. En som vet å sette pris på en dame.. Jeg har bare dårlig erfaring med pene kjekke menn med god jobb som er single. Enten er de veldig selvopptatte/kjedelige eller ikke trofaste Anonymkode: b66ab...9f5 Samme her! Nå begynner det å gå opp for meg hvorfor man finner så få "vanlige" gode menn på tinder. Synes jeg finner meste de som er lav kvalitet eller de som er for pene/perfekte. De er jeg ikke interessert i, det blir for utrygt. K40+.. Anonymkode: e3c82...3dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #64 Del Skrevet 25. november 2024 AnonymBruker skrev (På 22.11.2024 den 23.29): Jeg er sånn, vil ha noen sånn passe. Orker ikke menn som kommer til å ha masse damer etter seg. Jeg vil dog ha en jeg er forelsket i og har ikke møtt noen jeg føler noe spesielt for ennå på mine app date eventyr.. bortsett fra e. Jeg likte godt ish, men han var useriøs. Anonymkode: 62aab...ee7 Jeg som mann har det problemet. Jeg er så attraktiv at ingen damer tar kontakt. Anonymkode: bbd18...ccd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #65 Del Skrevet 25. november 2024 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Jeg som mann har det problemet. Jeg er så attraktiv at ingen damer tar kontakt. Anonymkode: bbd18...ccd 😭 Anonymkode: 62aab...ee7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #66 Del Skrevet 26. november 2024 Irak skrev (På 24.11.2024 den 17.36): Den som intet våger, intet vinner 😉. Sant nok, og i mange år fulgte jeg jo den tanken selv. Dessverre kommer det etterhvert til et punkt der man mister selvtilliten på dette området, og der avvisningene blir så mange at man tar det personlig enten man vil eller ei. Jeg hadde god selvtillit i mange år, men ingenting varer evig. Man formes av de opplevelsene man har, på godt og vondt. Anonymkode: 24dd6...7be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 26. november 2024 #67 Del Skrevet 26. november 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Sant nok, og i mange år fulgte jeg jo den tanken selv. Dessverre kommer det etterhvert til et punkt der man mister selvtilliten på dette området, og der avvisningene blir så mange at man tar det personlig enten man vil eller ei. Jeg hadde god selvtillit i mange år, men ingenting varer evig. Man formes av de opplevelsene man har, på godt og vondt. Anonymkode: 24dd6...7be Om man bare resignerer så har man ihvertfall tapt i mine øyne.... Det kan ta tid å bygge opp resiliens. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #68 Del Skrevet 26. november 2024 Det viktigste for meg er at hun ser skikkelige ut, er velstelt og har god hygiene. Personlighet er alltid viktigst, at hun er ei jeg liker å være med. Det er slike ting som avgjør om jeg fristes av tanken på oralsex med henne, foran og bak. Det er avgjørende for mine valg. (Jeg sier det ALDRI høyt selvsagt🤣🤣🤣) Anonymkode: 692b9...419 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #69 Del Skrevet 26. november 2024 Gjorde det før, men nå som jeg har jobbet med selvtilliten takker jeg ja hvis jeg syns han er fin på innsiden også. Føler ikke lenger at en mann er for pen for meg. Kjemi er uansett viktigst! Anonymkode: 85c10...f4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #70 Del Skrevet 26. november 2024 Irak skrev (58 minutter siden): Om man bare resignerer så har man ihvertfall tapt i mine øyne.... Det kan ta tid å bygge opp resiliens. Det er absolutt sant, men etter tjue år med avvisninger tror jeg ikke det finnes mange som ikke hadde kjent på en viss følelse av resignering. Hadde jeg møtt min venninne et år eller to før hadde jeg selvsagt bedt henne ut. Anonymkode: 24dd6...7be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 26. november 2024 #71 Del Skrevet 26. november 2024 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er absolutt sant, men etter tjue år med avvisninger tror jeg ikke det finnes mange som ikke hadde kjent på en viss følelse av resignering. Hadde jeg møtt min venninne et år eller to før hadde jeg selvsagt bedt henne ut. Anonymkode: 24dd6...7be Det kan jeg forstå. Det er fryktelig vondt å bli avvist i et forhold også. Da er det bedre å være alene syns jeg. Jeg opplevde mye avvisning... Så det kan være vondt begge veier det der. Håper du ser det... Jeg vil ikke si at jeg resignerte. Mer som i at jeg ble fly forbanna på at jeg egentlig hadde funnet meg i det jeg ble utsatt for... Våre egne handlinger er våres eget ansvar. Så hender det at vi blir lurt til å tro noe annet. Det er fryktelig fryktelig vondt.... Jeg kjenner meg godt igjen i det du skriver for å si det sånn.... Så jeg føler jeg har lært mye om meg selv, og mine ønsker og drømmer for framtiden ❤️. Å gi opp er ikke et alternativ kjenner jeg. Endret 26. november 2024 av Irak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #72 Del Skrevet 26. november 2024 AnonymBruker skrev (På 22.11.2024 den 23.29): Jeg er sånn, vil ha noen sånn passe. Orker ikke menn som kommer til å ha masse damer etter seg. Jeg vil dog ha en jeg er forelsket i og har ikke møtt noen jeg føler noe spesielt for ennå på mine app date eventyr.. bortsett fra e. Jeg likte godt ish, men han var useriøs. Anonymkode: 62aab...ee7 Kommer litt an på hva en mener med pen. Pene trekk trenger ikke trekke ned, men problemet med veldig vakre kvinner er at forfengelighet og et veldig overdrevent høyt selvbilde ofte hører med, og det er svært lite attraktivt. Derfor har jeg oftest blitt forelsket i mer "vanlige" kvinner Anonymkode: 1ff84...38c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #73 Del Skrevet 26. november 2024 Når jeg var på Tinder sveipet jeg alltid bort de kjekkeste. Hadde ikke trodd de var interessert på ekte uansett.. Og pene folk gjør meg stressa. Vil ha en alminnelig utseende mann. En snill en. Med humor. Anonymkode: c2625...72c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElectricScum Skrevet 26. november 2024 #74 Del Skrevet 26. november 2024 AnonymBruker skrev (På 23.11.2024 den 0.40): Nei. For pen i min verden betyr bare ikke min type. Synes stereotypisk kjekke menn er litt kjedelige. Sånne dressmann-menn. Jeg liker sånne rottemenn jeg, alltid gjort det, blant annet. Anonymkode: 6cbb3...ed3 Haha! Hva er rottemenn? Det hørtes iallfall veldig mer spennende ut dressmann-menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå